Mit adott nekem 2018?

Merre jártam?

Februárban egy hetet töltöttem Szombathelyen és környékén, a Határtalanul pályázat keretén belül. Elképesztően sok helyen jártunk, főleg templomokban - a végére már meg is utáltuk őket, de ez most nem lényeg -, de sikerült eljutnom a sárvári fürdőbe is, ami kimondottan különleges élményt nyújtott.

Március első négy napját Budapesten töltöttem, ugyancsak a fenti pályázatnak köszönhetően. Az ottani református iskola tárt karokkal fogadott minket. Lehetőségem nyílt arra, hogy megtapasztaljam, milyen érzés volt Jézusnak és a családjának egy istállóban lakni... a körülmény nagyjából megegyezett, annyival volt jobb dolgunk, hogy nem szalmában aludtunk. Bár lehet, azzal sokkal jobban jártunk volna... 

Ugyancsak márciusban, rögtön másnap, 5-én zötykölődve indultam el az egyik ismerősömmel Miskolc felé, hogy eltöltsünk egy hetet az ottani iskolában. Azokhoz mentünk, akik tavaly nálunk jártak, így szerencsére nem ismeretlenekhez kerültünk. Imádtam az új családomat, jó érzés volt egy hétig Török lány lenni, mivel pont akkor volt a középső lánytestvér cserediák Enyeden, így az ismerősöknek az lett mondva, hogy gyereket cseréltek, ami, végül is, igaz volt.

Március végén végre betöltöttem a 18-at, így most már hivatalosan is lecsukhatnak a hülyeségeimért. Erről egy nagyon filozofikus bejegyzést olvashattok ITT.

Júniusban az egész tánccsoportom részt vett egy viseletfotózáson, aminek csodás eredményei születtek, mint például ez. Az a helyzet, hogy ebben a képben szinte az egész falu gyönyörködik, mivel bekeretezve, szinte a középpontban ott virít a művelődési központban. Eegen, Christine megcsinálja, mindig megoldja a helyzeteket.

Júliusban egy hetet táboroztam, aminek a beszámolóját EZEN a linken éritek el.

Szeptember első hétvégéjét az Erdélyi Táncháztalálkozón töltöttem, amiről ITT olvashattok bővebben. Ugyancsak szeptemberben ismét voltam Kiskunlacházán a táncosokkal, találkoztam Lillával, az egyik blogos barátnőmmel. Aznap szekereztünk, minden utcában táncoltunk, végül a fellépésen villogtattuk magunkat az új ruhában, amit azelőtt kapott a csoport.

Miket olvastam?

Idén csöppet elmaradoztam az olvasásaimmal, amire nincs kimondottan nagy magyarázatom. Idén 110 fordult meg a kezemben, ebből kettőt még olvasok, és sajnos átviszem őket a következő évre. Ezek közül 31 fantasy,  a többi vagy romantikus, vagy krimi, thriller, esetleg szépirodalom.

Összesen 28. 936 oldalt olvastam, ami bitang kevés, és szerintem ez jövőre változni fog.

Blogolással kapcsolatban

Idén 25 értékeléssel gyarapodott a blog könyvlistája.

Elindítottam a Csábító Csütörtök rovatot, amit jövőtől szeretnék kimondottan a magyar szerzős könyveknek szentelni.

Részt vettem egy ideig az Egymás szemében könyvklubban.

Tagja lettem a TOP 5 Szerda csapatának, amiket mostanában elfelejtettem posztolni, de januártól igyekszem egy kicsit jobban odatenni magam.

Létrehoztam a blog facebook profilját, amit oldalt is megtaláltok. Ez a későbbiekben össze lesz kötve az írós profilommal is.

Több íróval sikerült felvennem a kapcsolatot a közös munka érdekében, és ezt a munkásságomat a jövőben sem szeretném abbahagyni. Imádok segíteni a friss megjelenéseknél, öröm látni, ha sokan egy-egy értékelés után veszik meg az adott könyvet.

Írással kapcsolatban

Még mindig ott tartok, hogy igazítgatom a Pillangó c. történetemet. Ezzel kapcsolatban úgy döntöttem, ha akad a bejegyzés olvasói között olyan ember, aki szívesen elolvasná, és aprólékosan kielemezné nekem (helyesírás, stilisztika, dramaturgia, stb), annak nagyon szívesen várom a jelentkezését.

Elkezdtem írni a második történetemet, az Az az édesen játszó prímást, ami egy néptáncos, lélektani történet. A linket fentebb, a menüsorban találjátok. Imádom írni, nagyon közel áll a szívemhez ez a történet.
Összességében úgy érzem, ez egy igazán tartalmas év volt. 2019 sok meglepetést tartogat a számomra, nem győzőm kivárni őket. Két cél lebeg előttem: sikeres érettségi, egyetemi felvételi és hogy a Pillangó is valamilyen úton-módon kézzel foghatóvá váljon. Remélem, mindkettő sikerülni fog.

Boldogságos új évet, kedves olvasók, váltsátok valóra idén is a kitűzött céljaitokat!
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése