MOLY BOOK TAG

A szabályok a következőek: van 12 alap kérdés, ezen felül a kitöltők kérdései, amik jelen esetben +5 kérdés. Mindegyik kérdésre válaszolni kell és a kérdések megválaszolásával neked is fel kell tenned egy kérdést, amit a megjelöltednek meg kell válaszolnia. A szabályok bemutatásával lássuk hát a taget!


1. Melyik könyvet jelölted be utoljára olvasottként? 

Jennifer L. Armentrout - White Hot Kiss - Perzselő csók
Ezen kívül még néhány füzetet is elolvastam, de azok nem számítanak igazán könyveknek. :)

2. Mi az aktuális olvasmányként bejelölt könyved?
Richelle Mead - Atingerea Umbrei - volum I.
Avagy a Vámpírakadémia harmadik részének első kötete, románul.

3. Milyen könyvet adtál hozzá utoljára a várólistádhoz? 
Borsa Brown - A maffia szívében

4. Milyen könyvet tervezel legközelebb elolvasni?
Jaaaj, nem tudom. Talán a Vámpírakadémia 3. második kötetét, mert azzal nagyon el vagyok maradva. Aztán a Mielőtt megismertelek román fordítását,

5. Használod a csillagozós értékelési rendszert? 
Nem lenne teljes az életem, ha nem tenném.

6. Részt veszel-e valamilyen kihíváson? 
Egy rakáson, és a felét sem tudom normálisan teljesíteni, amiért erősen gyötör a bűntudat, de ilyenek vagyunk mi, molyok, akik többet és többet akarnak mindenből.

7. Használod a kívánságlistát? 
Használom. :)

8. Milyen könyvet fogsz venni legközelebb? 
Még nem tudom, nagyon sok könyvet szeretnék venni, csak ugye a templom szerencsétlen egere gazdagabb, mint én vagyok.

9. Van kedvenc idézeted? Melyik idézetet kedvencelted utoljára? 
,,– Nem ítélhetsz el, amiért több akarok lenni, mint egy jelentéktelen homokszem a sivatagban!"
Alwyn Hamilton: A homok leánya

Ezt pedig utolsó előttinek, de muszáj megosztanom veletek, szétröhögtem magam

Dean szeme felcsillan.
– Szóval… akkor én leszek a párkapcsolati támogatód? Én vigyázok rá, hogy vissza ne ess?
– Pontosan. Gratulálok, végre valami hasznosat csinálhatsz – felelem gunyorosan.
Dean oldalra dönti a fejét.
– Mit kapok cserébe?
– A boldog tudatot, hogy kivételesen tettél valamit az egyik embertársadért.
– Neeeem. Legyen inkább egy szopás. Ha lecummantasz, vállalom.
Bemutatok neki.
– Egy francot!
– Jó, akkor legalább verd ki nekem!
– Ne legyél már ekkora farok! (…)

Elle Kennedy: The Score – A pont

10. Kik a kedvenc szerzőid? 
Jodi Ellen Malpas, Helena Silence, Vivien Holloway, Kristen Ashley, Louise O'Neill, Rick Riordan, Sarah Addison Allen,  :)

11. Csatlakoztál valamilyen zónához? 
99 zónához csatlakoztam az elmúlt két év alatt. Íbasszus. :o

12. Min változtatnál a moly.hu oldalán? 
Semmit. Imádom. Nem tudom, mi lenne velem, ha nem lenne.



+1 Hogyan fedezted fel a molyt és lettél végül tagja? 
Fogalmam sincs, túl rég történt. De, minden bizonnyal, láthattam egy bejegyzést róla, és úgy.

+2 Jelenleg hogy érzed magad?
Izgatott vagyok, több okból is.

+3 Melyik filmadaptáció sikerült a legjobban az általad olvasottak közül? 
Nemigazán nézek filmeket, amik először könyvek voltak. Valahogy elunom őket, nem olyan izgalmasak. De talán a Beastly... de az sem teljes mértékbe. Fooogalmam sincs.

+4 Melyik az a könyv, amit képes lennél szinte bárikor újraolvasni?
JAJ, ISTENEM, TERMÉSZETESEN JODI ELLEN MALPAS - EZ A FÉRFI TRILÓGIA.
A legeslegjobb.

+5 (Saját kérdésem) Elégedett vagy a 2017. éveddel? 
Befejeztem életem első normálisnak mondható kéziratát, amire elképesztően büszke vagyok. Rengeteg helyen jártam, új emberekkel ismerkedtem meg, sokat-sokat olvastam. Ez volt az eddigi legjobb évem ilyen téren. :)

Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése