Mit adott nekem 2017?

Merre jártam?


Február első hetében a sulival a miskolci refiben töltöttünk egy egész hétvégét. Fellépés, kirándulás a Győri várban, és... a többi nem jut eszembe, mert fáradt voltam, de az megjegyezendő, hogy nagyon-nagyon jó volt, imádtam.❤

Márciusban cserediákot fogadtam Miskolcról. ❤

Maja Tankwall fényképe.Június végén ismét Kiskunlacházán voltunk a Laci-napokon (a fellépésről inkább ne is beszéljünk, katasztrofálisra sikeredett, és természetesen mi voltunk a szar emberek...) és találkoztam az én egyetlen Lillukámmal, azaz Maya Tankwallal. Erről bővebben ITT olvashattok. Ezúton is szeretnék köszönetet mondani Lillának a sok segítségért, a fáradalmaiért, és hogy, még ha távolról is, de részt vesz a mindennapjaimban, és ott segít, ahol tud. ❤

Július végén Imrehegyre látogattunk, ugyancsak egy hétvégét töltöttünk ott a táncosokkal. Tetszett a környezet, az emberek is szimpatikusak voltak. Kincsővel kölcsönvett (nem lopott!!!) bringával elszáguldottunk (még jó, hogy nem volt forgalom...) a dohányboltig, meg vissza. 😀


Augusztu... Ja, igen, Majdnem elfelejtettem. "ejnye-bejnye, Christine, szabad ilyesmit?" Július végén megfestettem a hajam. Igaz, csak a felétől lefelé, és az is igaz, hogy fogalmam sincs, pontosan milyen színű, mert egyszer ilyen, egyszer olyan, egyik tincs lila, a másik szürke, a harmadik meg inkább sárga... de! Imádom. És bárki bármit mondd (még akkor is, ha nem áll jól), ez nagyon-nagyon Tinás, és ha tehetném (ha anyuci beleegyezne), az egész ilyen lenne, Mellékelt ábrán szerény személyem található, szemüveg nélkül. 

Október közepén Szentendrére utaztunk egy reformációval kapcsolatos verseny miatt. Családoknál voltunk elszállásolva, és - eleinte azt gondoltam, pechemre, de rá kellett döbbennem, hogy imádtam minden percét, és örültem, hogy egyedül voltam - azt hiszem, életem egyik legfergetesebb négy napját tölthettem egy csodás családnál, akiket nagyon-nagyon megkedveltem, és akikre mindig mosolyogva fogok visszagondolni. 



Ew, voltam a Budapesti Nagycirkuszban, éés jéézusom, én cirkuszista akarok lenni, még akkor is, ha botlábam van az ilyesmihez. Fantasztikus volt élőben látni a Ludas Matyit. Oké, színházban és kisebb előadásokon láttam, de ez sokkkkkkal jobb volt.


Írás terén


Egész évben a Pillangón dolgoztam, mást nem is nagyon vettem a kezembe, és Karácsony első estéjén, másodnapja hajnalában sikeresen pontot tettem a végére. Szakadt meg a szívem, amikor az utolsó sorokat írtam, annyira imádtam minden percét, amikor vele foglalkoztam, hogy most hiányérzetem van minden nap, amikor bekapcsolom a gépem, és nem a Wordot nyitom meg először. 

Jelenlegi célom az Aranymosás. Nem tudom, össze fog-e jönni, tekintve, hogy nagyon sok bukkanó van, amikbe én alapból beleütközök, de azért reménykedek, hátha. Semmi sincs veszve.😇

Ou, igen. Előolvasókat keresek. Jan. 15 a határidő, addigra kellene egy-két embernek elolvasnia, hogy aztán véleményt mondjon róla. Szükséges.

A Pillangóról röviden, címszavakban: magyar helyszín, magyar szereplők, maffia, egy régi szerelem újjászületése (jó, ez hülyén hangzik, de valahogy nem találok hozzá jobb szót), gyilkosság, enyhe krimi szál, izgalom, feszültség, igazi rosszfiúk. :)

Olvasás terén


Év elején eldöntöttem, hogy megismerkedem a magyar szerzők könyveivel. Nos, ez nem úgy sült el, ahogy eleinte gondoltam, de ami késik, nem múlik. Ugyan sikerült majdnem harminc magyar szerzős könyvet elolvasnom, mégsem érzem elégtételnek, valami mintha hiányozna, és ezt megpróbálom jövőre behozni.

Elkezdtem jobban belemélyedni a fantasy őrült, végeérhetetlen világába, és rá kellett döbbennem, hogy nem is olyan rossz, és a legtöbb, amit olvasok, igazán kellemes és üdítő olvasmány, kár és vétek kihagyni azért, mert előítéletes voltam, Megpróbálom megkísérelni az öt éves tervet, ami '22-vel fog bezárulni. Még gyengén állok, de szerintem be fogom ezt hozni a későbbiekben.

Idén 16087 oldal fantasyt olvastam, ami a tavalyihoz képest ugyan visszaesés, magamhoz képest viszont hatalmas lépés. Ugyan nincs meg a húszezer, mégis úgy gondolom, hogy nem teljesítettem olyan rosszul.

22526 oldal romantikus címkéjű könyvet, romantikus füzetet, történelmi romantikusat olvastam. Minden percét imádtam.❤

Ezen kívül néhány szépirodalom és szakkönyv is becsúszott - avagy Christine nehezen döcög az érettségi felé, de meglesz, nem kell félni.

Azt hiszem, elmondhatom magamról, hogy termékeny évem volt. Jövőre 18 leszek, és fontos döntések elé nézek. 

2018, gyere, már nagyon-nagyon várlak! ❤❤❤❤


Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése