TOP 5 Szerda #3 | Könyvek, amik jöttek, mentek, de nem hagytak maguk után nyomot


Őszintén megvallom, eleinte fogalmam sem volt, mit írhatnék ide, mert ahogy végignéztem a molyos olvasmánylistámon, és elolvastam a címeket, többnyire beugrott a könyv rövid összefoglalója. Aztán ahogy egyre inkább haladtam lefelé, rádöbbentem, hogy azért akadnak könyvek, amelyekről nem igazán írtam, amelyeket lehet, hogy akkor, abban a pillanatban jónak találtam, de néhány hónappal később már nem is nagyon emlékszem rájuk, csak ha elolvasom a fülszöveget.

TOP 5 felejthető könyv



1. Alex Flinn  - A Kiss in Time - Csók, pont jókor
Hiába írtam róla bejegyzést, és hiába olvastam két napig, azon kívül, hogy a csaj baromira idegesített, és hogy valami várban történnek az események, semmi sem rémlik. És ez szomorú, mert alapjáraton emlékszem az olvasmányaimra.

2,  Andrea Cremer - Az őrzök
Jó, tulajdonképpen erre azért nem emlékszem, mert a második résszel annyira megutáltatta magát velem ez a sorozat, hogy az istenőrizz.

3. Beth Ciotta  - A szerelem bolondja - ÉRTÉKELÉS
Tipikus chick-lit, amit két-három óra alatt elolvas az ember egy vasárnap délután, ha mondjuk nem működik az internet. 

4.  Emma Chase - Fejvesztve
Fogalmam sincs már, milyen körülmények között olvastam, hogy miről szólt, hogy... semmi. Abszolút. Mintha kiesett volna.

5. Corinna Miller - 7 nap a herceggel - ÉRTÉKELÉS
Jaj. Inkább hallgatok. Inkább gyorsan el is felejtem, hogy ne is gondoljak rá.

Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése