Teaszünet-díj


Hatalmas meglepetésként ért, amikor @moonchristal meglepett engem ezzel a díjjal. Ezúton is meg szeretném köszönni neki, hogy gondolt rám, és megajándékozott ezzel. Az ő blogját ITT találjátok.

Képtalálat a következőre: „thank you gif”

A szabályok:

1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is. ✔
2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged .✔
3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel. ✔
4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.
5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod. +1 Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.

Képtelen vagyok csak egy idézettel jellemezni magamat. Lehetetlen küldetés.

– Mert izgalmas, sejtelmes. Amikor táncolsz, megszűnik a külvilág. Nincs semmi, csak a zene és a mozgás. Olykor még a madarak is elhallgatnak a fákon – Dee Dumas

– Te félsz. Értem én – suttogta Braden a fülembe bársonyos hangon. -Tudom, miért rohantál el ma délután, és azt is tudom, miért akarsz megint elrohanni. De az élet már csak ilyen, bébi. Semmire sincs garancia. Ne hagyd, hogy a rettegés uralja az életedet meg a kapcsolataidat. Örülj annak, ami van, és ne törődj vele, meddig tart. Ne menekülj el! - Samantha Young

Moonchristal kérdései és a válaszaim

Henry VIII of England (1491-1547) c.15901. Ha bármely irodalmi vagy történelmi személlyel találkozhatnál a múltból, ki lenne az?

VIII. Henrikkel nagyon szívesen elbeszélgetnék. :)




Képtalálat a következőre: „góbé zenekar”
Góbé zenekar ❤❤❤
2. Mi az, ami a boldogságra inspirál? Könyv, zene, film, bármi.

Népzene vagy azok feldolgozásai. Rengetegszer elmondtam már, és ezután is sokat fogom hangoztatni, hogy a népzene és a tánc alkotja az életem 99%-át, és képtelen vagyok elszakadni tőle. Bármi bajom van, csak bekapcsolom a telefonomon a hosszú lejátszási listát, és azt hallgatom a végtelenségig.

3. Mi volt ma a legboldogabb pillanatod?

Maga a tény, hogy itthon vagyok. Az egész hetet Szombathelyen töltöttem, és már hiányzott a családom, meg úgy mindenki, akit itt hagytam.

4. Melyik a kedvenc évszakod?

Tavasz. Nincs túl meleg, sem túl hideg, ráadásul épp akkor van a szülinapom.

5. Ha bárhol élhetnél a világon, hol laknál?

Kolozsváron vagy Debrecenben. Szeretem a kis falumat, de annyira meg van kötve itt az ember lányának a keze, hogy az hihetetlen.

6. Szeretsz játszani? Melyik a kedvenc játékod?

Öcsémmel rákaptunk az UNO-ra. Imádjuk.

7. Melyik könyvet tudnád akárhányszor elolvasni?

Az Ez a férfi trilógiát mindenképp. De az Enigmát és az Ezüsthidat is. Tulajdonképpen bármit, ami hatással volt rám.

8. Melyik filmet nézted meg legutóbb? Hogy tetszett?

Kivétel és szabály. Az ötvenes években játszódik, és meglepő módon nagyon elnyerte a tetszésemet.

Képtalálat a következőre: „questions”

A kérdéseim:
1. Melyik műfajt preferálod, és miért pont azt?
2. Milyen gyakran lépsz ki a komfortzónádon? Mik a tapasztalataid?
3. Tagja vagy a moly.hu-nak? Ha igen, mi a véleményed róla?
4. Mi volt az idei könyves fogadalmad?
5. Ha egy hirtelen ötlettől vezérelve személyiséget és életet cserélhetnél valakivel, akkor ki lenne az? (Nem konkrét személyre gondoltam, hanem foglalkozására, élethelyzetére, ilyesmire.)
6. Mennyire tartod magad társasági embernek? Gyakran jársz ki, vagy inkább a begubózó típusba tartozol?
7. Mi a szenvedélyed az olvasáson kívül?
8. Kinek az oldalán vesznél el az Amazonas rengetegében? Miért pont vele?

A kihívottjaim: @Laura_Bakos, @M_Annie_99 és @Everglow. Ők azok, akiknek többnyire követem a bejegyzéseit, és akiknek imádom az írásait. ❤
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése