A 2017-es év legyen a kortárs magyaroké - szórakoztató irodalom

Tavaly év elején megfogadtam, hogy ha csak tehetem, több kortárs magyart olvasok, mint előző évben. Ugyan ezt sikerült megdöntenem, mégis elégedetlen vagyok magammal, ugyanakkor remélem, hogy idén megduplázom majd azt a számot, amit tavaly elértem. :)

A molyos kihívásra a várthoz képest rengetegen jelentkeztek, de csupán 16-an töltötték ki a kérdőívet a kisebb nyereményre, amit felajánlottam a bátrabb jelentkezőknek. :)

Egy ideje már tervben van ez a bejegyzés, hiszen a kis csomagot is sikeresen telepakoltam, de valahogy sosem kerültem gépközelbe, hogy megejtsem normális körülmények között a sorsolást.

A sorsoláshoz a random.org-ot használtam (remélem, sikeresen, ez volt életem első ilyen alapú sorsolása...)

Ez a sorrend, ahogy beküldtétek a kérdőívbe a válaszokat:


Ez pedig itt a nyertes száma:

A nyertes tehát: @Evika82! ❤❤❤
Gratulálok!
Kérlek, keress rám, és küldd el a címedet, hogy mihamarabb postázni tudjam a nyereményedet!
A többiek se keseredjenek el. 
Ezzel kapcsolatban szeretném nektek is a figyelmetekbe ajánlani a blogon zajló nyereményjátékot, ami szorosan kapcsolódik a kihíváshoz: http://zivatar-christinekcoldman.blogspot.com/2018/01/50000-oldalmegtekintes-nyeremenyjatek.html

További kellemes vasárnap délutánt! ❤
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése