TOP 5 Szerda #6 - Fancast

Az ehavi TOP 5 szerdát is kénytelen voltam megváltoztatni, ugyanis még mindig rettenetesen kevés LMBT témájú könyvet olvasok. Alapjáraton mellékszálként jelenik meg ez a téma az olvasmányaimban, a legtöbbre nem is emlékszem, annyira jelentéktelen, elhanyagolható ez a láncszem.
Öt olyan női karaktert/színésznőt/pinterest girlt hoztam, akik az én képzeletemben tökéletesen megszemélyesítik az utóbbi olvasmányaim női szereplőit.


1. P. C. Harris - Újrajátszás
Melanieval a kapcsolatom viszonylag semleges, nem kedveltem, de nem is utáltam, és mindenképp fontosnak találtam, hogy ilyen-olyan apróbb bejegyzésemben említést tegyek róla.

2. Laurelin Paige - Fixed trilógia

Layniet mindig is gyönyörűnek képzeltem el, de a visszafogottabbik fajtából, aki nem teszi közkincsé azt, amivel megáldották fentről, de mégis mutat magából valamit, amivel felkelti a férfiak figyelmét. Cheryl pont ilyen, legalábbis szerintem.

3. Cassandra Claire - Árnyvadász univerzum
Camillet mindig is egy kicsit korosabbnak képzeltem el. Nem, nem negyvenesnek, de nem is 18 évesnek, és Candice szőke haja valahogy még rá is tesz egy lapáttal, sokkal idősebbnek tűnik az átlagnál - épp úgy, ahogy Camillet képzeltem.

4. Cora Reilly - Bound by Honor

Ariát sosem képzeltem törékenyen gyönyörűnek, és Emily arca és az egész megjelenése valahogy azt tükrözi, hogy gyengéd nőiessége mögött valahogy ott van a keménység is, amit ügyesen palástol az ismeretlenek előtt.

5. Aurora Rose Reynolds - November előtt
November a képzeletemben egy szolid, csendesebb lányként jelent meg, aki tisztában van a kinézetével, de nem kérkedik vele, és nem rázza magát fűnek-fának.
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése