TOP 5 Szerda #5 | Fancast

Nem túl széles körben mozognak az olvasmányaim, elképesztően rettegek a komfortzónámon kívülre eső regényektől, mert fogalmam sincs, mire számíthatok, és mit hagy maga után a történet.
Épp ezért életem első és egyetlen meleg párja Magnus és Alec, rajtuk kívül még egyetlenegy meleg könyvet sem olvastam. Egyelőre még félek belekezdeni ebbe a műfajba, bár Becca Prior és Hayden Moore könyvei igazán felkeltették az érdeklődésemet.
Fogalmam sincs, mennyire engedhetem meg magamnak már az elején, hogy rebel girl módján azt csináljam, amit akarok, de most (és a jövőheti témával kapcsolatban is) valahogy muszáj megtennem, és nem riadok vissza a következményektől már ha egyáltalán lesznek következményei.

Egy régebbi, pontosabban szeptemberi témához nyúltam vissza, és egy kicsit átalakítottam, hogy a feladathoz is kapcsolódjon egy minimális szinten. Akkor még nem voltam a csapat tagja, így kíváncsian estem neki a feladatomnak. 

A feladatom: 5 olyan férfi karakter, akit ha megfilmesítenének, a következő emberek játszanák el a főszerepet.

1. Rachel Hawkins - Hex Hall trilógia

Archert már annyiféleképpen elképzeltem, hiszen a szívemhez egy közel álló karaktersrác, és azt hiszem, ez a srác kifejezetten úgy néz ki, ahogyan azt az olvasás közben elképzeltem.

2. Lakatos Levente  - SzIgor sorozat
Igort szinte!!! azonnal a szívembe zártam, így nem volt kérdés, hogy őt is bevonom ebbe a játékba. 

3. Julie James - FBI 1. - A hamis partner

Legfrissebb olvasmányélményemet egyszerűen nem hagyhatom szó nélkül, és ha már nem írok róla hosszú-hosszú blogbejegyzést, akkor így mindenképp be szeretném mutatni nektek Jacket, szívem újdonsült tulajdonosát.

4. Marni Bates - Smith Gimi 3 - Láthatósági mellény lúzereknek

Őt alapjáraton nem terveztem be, de amikor végignéztem az olvasmánylistámon, eszembe jutott Sean, és rögtön tudtam, hogy IGEN, ő pont olyan, mint Scott.

5. Shelly Crane - Bizonyosság
Ez a könyv alig kap valami nézettséget, pedig amúgy nem rossz, nem a világvége, és nem is mond hülyeséget, mégis meg lett bélyegezve. Nekem tetszett, sőt majdnem a kedvencemmé is vált, és bánatomra kevés esély van a folytatásra.

A következő bejegyzés ehhez hasonló lesz, ott viszont a női karaktereket veszem figyelembe. :) Ez a február 7. szerdának számít, így ha a számításaim nem csalnak, a jövő heti duplázással utolérem saját magamat. "ouh yeah".
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése