50.000 oldalmegtekintés!!! - NYEREMÉNYJÁTÉK

Hatalmas örömmel tölt el, hogy a blog elérte ezt a gyönyörű megtekintésszámot. Amikor elkezdtem írni ide a bejegyzéseket, álmodni sem mertem arról, hogy egyszer eljuthat rz a blog idáig, és láss csodát: alig másfél év leforgása alatt itt tart, és ez azt jelentheti, hogy valamit jól csinálok. felemeli a nemlétező izmait, és bemutatja a közönségnek

Zivatar fényképe.Sokáig gondolkodtam azon, hogy vajon mit is kéne szervezzek eme jeles kis eseményre, hisz mégiscsak kerek ez a szám, nem ugorhatok át felette csak úgy, minden megjegyzés nélkül.

Még mielőtt belekezdenék a játékba, megköszönöm a kedves íróknak, hogy támogatnak ebben, és segítezttek a nyereményben. Az övék az érdem! ❤ Becca Prior és Hayden Moore, J. K. Smith,

A nyereményekről nemsokára montázst is hozok, de addig legyen meglepetés! Amire mindenképp számíthattok: a fent felsorolt írók alkotásaival kapcsolatos kisebb-nagyobb dolgok, tárgyak, kiegészítők.

Vége: FEBRUÁR 20 Március 11
Sorsolás: FEBRUÁR 25 Március 15

A feladatok nem könnyűek, és ez a nyereményjáték sem szokványos, biztos lesz olyan, aki neki sem kezd a feladatokhoz, mert nehéznek fogja találni.

ideillő drámai zene

Alap feltételek

1. Iratkozzatok fel a blogra, hogy ne maradjatok le a fontos információkról! (A játék végeztével nyugodtan leiratkozhatsz, nem kötelező a disznótor.)
2. Lájkold a blog facebook oldalát! (Ugyanaz a helyzet, mint eggyel fentebb.)
3. Lájkold az írónők facebook oldalát, hisz nélkülük nem is lenne igazi ez a játék! ❤ A fenti felsorolásnál a nevekre kattintva megtalálhatjátok a közösségi oldalakat.

Játék

1. Ki vagyok én, ki írt engem, és miben szerepelek?

 a) Lány vagyok, a nevem az angol ABC utolsó betűjével kezdődik, és életem legnagyobb szerelmét - legnagyobb csalódását, nézőpont kérdése - egy repülőgépen ismertem meg, ami Párizs felé tartott.

Álomgyár Kiadó

b) Fiatal lány vagyok, és együtt vonatoztam Jászai Marival. A nővérem után utaztam a fővárosba, akinek pár éve nyoma veszett. Tudom, hogy életben van, és addig nem nyugszom, ameddig rá nem lelek.

Könyvmolyképző Kiadó

c) Magyar származású vagyok, de Amerikában élek. Egy véletlennek következtében a szemtanúja voltam egy rendőr kivégzésének egy sikátorban, aminek hála az alvilág szemet vetett rám. Egy A. kezdőbetűjű férfi kezére bíznak, aki túl tökéletes ahhoz, hogy igaz legyen. Szinte szikrázik közöttünk a levegő.

Publio Kiadó

d) A szüleim halála után az egyetlen élő rokonomhoz, a nagybátyámhoz utaztam, hogy a birtokán kezdjem el az új életem. Az ismeretlen helyen egy új barátra tettem szert, aki szókimondóságával teljesen levett a lábamról. A bátyja a világ legszemtelenebb férfija, igazi seggfej, de amikor a fa árnyékában, a fűben elterülve az ajka megtalálja az enyémet, nem tudunk már egymásnak ellenállni.

Könyvmolyképző Kiadó

e) Pofátlanul laza vagyok. Legalábbis ezt mondta rólam az írónőm. Mikor fény derült a múltamra, felültem az első járatra, másik országba, másik kontinensre utaztam, ahol orvosnak álltam. De a sorsomtól nem menekülhettem. Beleszerettem az asszisztensembe. Az életem a feje tetejére fordult, és akkor még nem találkoztam a múltam sötét foltjaival...

Álomgyár Kiadó

f) A családban én vagyok a szókimondóbb, és nem túlzás, ha azt mondom, a legkevésbé nőies is. Egy nagy és befolyásos tolvajcsalád leszármazottjai vagyunk, így apám, fiúgyermek híján, engem tanított ki mindarra, amit az apjától ő is megtanult. A nagymamámnak köszönhetően mesterien értek a kártyajátékokhoz, általában a tűzlétrát használom ahhoz, hogy felmenjek a szobámba, és a szabadidőmet egy úri fiú kitanításával töltöm, aki az utolsó húzásával hatalmas csalódást okozott a számorma.

Főnix Könyvműhely

g) A férjemmel Londonba költöztünk az új munkája miatt, és a házunkban régi szerelmes levelekre bukkantam. Késztetést éreztem arra, hogy megtudjam a levelek mögötti történetet, így Párizsba utaztam, ahol teljesen a feje tetejére állt az életem.

Publio Kiadó

h) A férjemmel a nászutunk során beutaztuk az egész világot, az utolsó állomás viszont katasztrófába torkollt: míg engem egy szörnyű betegség gyötört egy ismeretlen földön, ő addig a vesztébe rohant, és senki sem találta meg többé. Évekkel később a szerelem ismét rám talált, eleinte mégis úgy éreztem, hogy az, amit teszek, nem jó.

Magánkiadás

i) Építészként dolgozom apám cégénél, és eléggé nagykanállal habzsolom az életet. Nők, pia, és van, hogy a kettő egyszerre... Aztán, amikor az életembe belép A nő - igen, igen, kedves olvasók, nagybetűvel -, átértékelődik bennem minden, és az élet olyan oldalát ismerem meg általa, amiről fogalmam sem volt, hogy létezik.

Underground Kiadó

j) Lány vagyok, a nevem két egymást követő mássalhangzóval kezdődik, a hajam színe élénk vörös, szeretek a tűzzel játszani (szó szerint) és szenvedélyesen vonzódom a nővérem párjához.

Ad Librum


2. Melyik könyvből van ez az idézet?
a) 
– Nézzünk valami filmet – kérte Verity. 
– Oké. Mire gondolsz? 

– Őszintén? Valamire, amiben Féodric nevű pasikat mészárolnak le halomszám.

Segítség: férfi szerző, önálló regény, műfaj: sci-fi,  Főnix Könyvműhely

b)
Élt egyszer egy fehér madár az erdőszéli kék tónál, 
ám hiába szerették társai, szíve egyre csalta játszani. 
Otthagyta őket, s ment a szellők szárnyán, 
arra, amerre a titkot súgta a bölcs, erdei páfrány. 
Kalandok sora várta, kétségek gyötörték, 
majd az út végén felcsillant a fény. 
Fekete madárra bukkant, ki magában élt, 
olyan vidéken, hol mindenki csak félt. 
Egymásra néztek, s más lett rögvest a világ, 
a fekete s a fehér egyformán színessé vált.

Segítség: női szerző, boszorkány, fantasy, Decens Magazin Média


c)
– „Bolond hangszer: sír, nyerít és búg. Fusson, akinek nincs bora. Ez a fekete zongora.” 
– Maga szerint mi a fityfene ez? Egy zongoraárus hirdetése?

Segítség: női szerző, krimi, sorozat első része, történelmi regény, Agavé Könyvek

d) Már rég rájött, az életben nem mindig kell kontroll minden felett. Sőt, néha az jelenti a boldogságot, ha van valakid, akiben megbízol, és nem agyalsz semmin, csak hagyod magad sodortatni az árral.

Segítség: női szerző, a borító szürke, a felirat piros rajta, a cím pedig egy betegségre/fóbiára/érzésre utal, newkids kiadó

e) – Őrvarázslók? De fura álom! 
– Azt hiszed, hogy alszol? – döbbent meg a férfi. – Nem alszol. 
– De. 
– Nem. 
– Majd pont a saját álmommal fogok erről vitatkozni! Az előbb még az ágyamban feküdtem. 
– A dólényekre! – kiáltott fel döbbenten a másik. – Csak nem csillagfattyú vagy?! 
– Fattyú az anyád!

Segítség: önálló regény, fantasy, lovag. Könyvmolyképző Kiadó

f) – Klinikai kísérletek bizonyítják, hogy a páciensek kilencvenhét százalékánál használ. 
– Tényleg? 
– Nem.De ha reklámot csinálnék ez a mondat biztos szerepelne benne. Állítólag a nők miatt rakják bele a számokat. Minden, ami nyolcvanon felüli szám, női vásárlókat vonz. Valószínűleg azért, mert ezt a nagyságrendet már el sem tudják képzelni. 
– Elmúlt a népmesei varázsod – közöltem vele – Hacsak paraszt mivoltodat nem tekintem annak. 

Segítség: sorozat első része, női szerző, vámpír. Delta Vision


3) Rendezd!


Ebben a keveredésben-kavarodásban összekuszálódtak a betűk, tedd őket helyes sorrendbe! A névelő nincs benne a szóban, tehát az 'a' és az 'az' betűket ne keressétek.

íkszsvűo
ööösrk
jjázsaáútsr
ctnlsáeő
Ntudvváadléezszá
Segítség: az első Atheaneaum, az utolsó Publio, a többi Álomgyár kiadós.


Mindegyik feladat 1 pontot ér, összesen tehát 21 pontot lehet összegyűjteni.
A válaszokat ebbe a kérdőívbe küldjétek, csak az ide érkezetteket tudom elfogadni!
https://goo.gl/forms/sPBiEWZIX1Ul5Qy02

Kezdődjék hát az éhezők viadala a játék! ❤
Share:

10 megjegyzés:

  1. Wow, drága! Ezt az egészet összeszedni! Köszönjük a játékot mind neked, mind a fentebb említett íróknak! <3

    VálaszTörlés
  2. Először is köszi a játékot! Van pár, amin még gondolkodom, de előbb vagy utóbb azok is meglesznek. Másodszor szólni szeretnék, hogy szerintem el lett írva az összpontszám. Akárhogy számolom, nálam eggyel több a pont. (1. feladat: 10 pont, 2. feladat: 6pont, 3. feladat: 5 pont = 21)

    VálaszTörlés
  3. Szuper, szeretem az ilyen játékokat :)
    Köszi, amint időm engedi nekiesek.

    VálaszTörlés
  4. Lenne két kérdésem. A 3) Rendezd! feladatnál, azon belül is az elsőnél az egyik o véletlenül nem inkább egy v szeretne lenni? Illetve ugyanitt, csak az utolsónál biztos minden betű stimmel? (Mert van rá egy tippem, de az csak 15 betű és nem is Álomgyáras.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy szólrál, javítom. Össze-vissza menti el a blogger a bejegyzéseket :/

      Törlés
    2. Igazán nincs mit! :-) (Az utolsónál még maradt egy fölös betű.) Valami tényleg nem stimmel a bloggerrel, mert a laptopomon is, és a tabletemen is tök mást jelenít meg. Utóbbinál szavakat hagy ki.

      Törlés
    3. Én ma hisztit kaptam tőle. Össze-vissza mentett el mindent, azt hittem, a falnak ugrok. Amint egy kicsit rendeződik a dolog az alkalmazás fejében, kijavítom!
      Köszi, hogy szóltál!

      Törlés