Top 5 Szerda #2 | Könyvek, amelyek a tavaly elbújtak, de idén nem menekülnek

Sziasztok! Eheti TOP5 szerdai bejegyzésemben olyan könyveket hoztam, amelyeket még tavaly elakartam olvasni, de valahogy egyszerűen nem volt rájuk idő. ❤

Ugyan ezek a könyvek csupán töredékük azoknak a könyveknek, amelyeket még idén a terveim közé passzíroztam, de mivel TOP 5-ről van szó...

Könyvek, amikre nem jutott idő tavaly


1. Elle Kennedy - Off-Campus sorozat
Rengeteg könyvet olvastam a tavaly, de ez... nem is tudom... elbújt a többi mögött, és csak év végén döbbentem rá, hogy basssszus, ez kimaradt. És mire észrevettem magam, még két könyv jelent meg mellé, amit nem bánok. Ha olyan jók, mint ahogy a figyeltjeim gondolják, hamar bevégzem őket.



2. Brittainy C. Cherry - Elements
Inkább elbújok a sarokba. Rengetegen ajánlják. Rengetegen. Én meg csak bámulom őket, hogy... jó, de most épp mást olvasok, aztán megint mást. Fene egye meg azt a jó dolgomat. :)

3. Kylie Scott - Stage Drive
Ugyanaz a helyzet. Pedig imádom a rockereket, és... és valószínűleg ezt is imádni fogom.

4. J. K. Smith - Szerelem hirdetésre
Benne vagyok az írónő csoportjában, és a romantikus/erotikus könyvek kedvelőiben is, és csak mosolyogva olvasom az oda közzétett bejegyzéseket. Valahogy elszámoltam magam, és tavaly nem sikerült elkezdenem, de remélem, idén sikerül.

5. Lupescu Kata - Kalózlány - Végső kezdet
Szeptember óta porosodik a polcomon, de ha sikerül, még a vakációban befejezem.
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése