#Miniértékelés 3.

... avagy összefoglalók azokról a könyvekről, amelyekre nem szántam külön blogposztot.

Cassandra Clare  - Bukott angyalok városa (Végzet ereklyéi 4.)
Én vagyok a világ leghatalmasabb mazochistája. Megfogadtam, hogy nem csak a félbemaradt sorozataimat fejezem be, hanem pontot teszek az árnyvadász világ végére is, ehhez pedig ugye az kell, hogy én befejezzem a két legkedveltebb szerelmespárom történetét
Ha félretettem magamban a pufogást, és elvonatkoztattam a mártíros seveled-senélküled-élninemtudok dologtól, akkor egész jó kis történetet kaptam. Mondjuk ehhez kellett bő egy év kihagyás a 3. és 4. kötet között, de nem is ez a lényeg.
Ami ezen a drámázáson kívül idegesített, az Jace egoizmusa. Hasonló tulajdonságok miatt hagytam abba egy-két éve a Bexit, amit lehet, hogy majd egyszer újra a kezembe fogok venni... Mondjuk az nem most lesz, de egyszer biztosan.
A függővég... hát az kegyetlen. Szerintem nemsokára folytatom a következő résszel és akkor sokkal közelebb leszek a végéhez, oh yeah.


Jennifer L. Armentrout - White Hot Kiss - Perzselő csók
A Luxenbe anno beleuntam, valamiért nem éreztem késztetést arra, hogy tovább olvassam, de reményeim szerint nemsokára újrakezdem (vagy románul, vagy magyarul, még nem döntöttem el). Arra számítottam, hogy ez is ugyanerre a sorsra jut, és nagyon is lazán kezdtem hozzá. Aztán magába szippantott. Elérte, hogy megkedveljem a karaktereket, az eseményeket, az alaptörténetet, ami ugyan klisé a köbön, de a tálalásnak hála egy élvezetes, izgalmas, és a szereplők sem olyan csámpásak, mint a felső könyvben.
Kikapcsolódásra tökéletes. ❤
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése