TOP 5 Szerda #3 | Kérdésekkel bombázó könyvek

Sokat gondolkodtam ezen a bejegyzésen, eleinte fogalmam sem volt arról, hogy mit is írhatnék ide. Általában, ami nem tetszik, azt abbahagyom, bűntudat ide-oda. Nem tudom lenyomni azt a torkomon, ami egy az egyben nem ízlik, és ezt akkor sem teheti meg más, ha az életem múlna rajta.

TOP 5 kérdésekkel bombázó könyv

1. Kyra Davis - Csak egy éjszaka

Olyan hosszú értékelést, mint amit ehhez írtam, csak akkor szoktam összedobni, ha valamit nagyon-nagyon imádok, és a világ tudtára akarom hozni, vagy akkor, amikor valami szörnyen unalmas/szar volt, és ezt akarom közölni a világgal. Itt az utóbbi történt.

2. Susan Ee - End of Days - A vég napjai
Fogalmam sincs, mi történt ennél a könyvnél. Az első két részét tényleg imádtam, de ez elképesztően unalmas volt, alig tudtam a végére érni, lapozgattam benne, izgalom után kutattam, de semmi.

3. Kendall Kulper - A tenger boszorkánya - ÉRTÉKELÉS

Rengeteg kérdést felvetett bennem a könyv, amikről bővebben a bejegyzésben beszéltem. De azt azért itt is megjegyezném, hogy az alapötlettel nem sok problémám akadt, csak az a sok megválaszolatlan kérdés teljesen elrontotta a színvonalat.

4. Laurell K. Hamilton - Bűnös vágyak
Kérdés kérdés hátán, és folyamatosan csak kapkodtam a fejem. Nem így terveztem nekirugaszkodni ennek a sorozatnak, de ezvan. Remélem, hogy a többi részben ez változni fog (azóta már a negyediket is elolvastam. Helyenként változott a helyzet, de nem mindenben...)

5. Irina Binder - Fluturi  - Értékelés - 
Nos, talán jobb, ha nem is emlékszem vissza erre a könyvre, hanem inkább megmutatom róla az értékelésemet, mert az mindent elárul.
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése