Top 5 Szerda #1 | Könyves fogadalmak az újévre

Sokat gondolkodtam azon, hogy milyen új cikket kéne behoznom erre az évre. Valamilyen úton-módon fel szeretném dobni a blogot, csak még azt nem tudom pontosan, hogyan. Először a designnal kezdtem, ami egész jól sikerült. Jó, jó, alapsablon, picit alakítva, meg ilyenek, de nekem bejön, és valószínűleg ilyen marad tavaszig. Aztán elkezdtem az Idézetbombát, aminek reményem szerint sikere lesz (nem csak nálam, tekintve, hogy imádom összegyűjteni a kedvenc álompasimról az idézeteimet), és a minap rátaláltam erre, és rögtön tudtam, hogy igen, ez lesz az, ez a tökéletes.

5 könyves cél 2018-ra

Sokat gondolkodtam, mit is kéne elolvasnom ebben az öt évben, és hatalmas elhatározásra jutottam, amit lehet, hogy később hülyeségnek fogok gondolni. Meg is mondom, miért.

1. Cassandra Clare - Végzet ereklyéi sorozat utolsó három része
Mint ahogyan azt a kép is mutatja, az első három részig jutottam. A szerelmi háromszög, a testvéremvagydeszeretlek, és még sok más, ehhez hasonló klisés dologtól az életkedvem is elment, de elhatároztam, hogy idén - az év elején - befejezem mindhárom kötetet. Nagy elhatározás, és remélem, sikerülni is fog, mert sajog a szívem, hogy abba kellett hagynom ezt a sorozatot, még akkor is, ha több szempont miatt is utáltam.

2. Laurelin Paige - Fixed trilógia + Kiegészítő kötet
Már nagyon-nagyon régen felkeltette az érdeklődésemet, és egy molyos kihívás miatt október 31-ig el kell olvassam. Ugyan erre az évre inkább fantasy olvasmányokat terveztem be, de ezt nagyon szívesen besűrítem a többi közé.

3. Borsa Brown  A maffia ágyában trilógia
Már régóta tervben van - talán azóta, amióta megjelent az első része. Imádom a maffiát, így nagy reményeket fűzök ehhez a könyvhöz. Anya is ajánlja - mint ahogy az Arab sorozatot is.


4. Gaura Ágnes - Borbíró Borbála
Ezt a sorozatot már tavaly elakartam kezdeni, de valamiért mégsem került rá sor, de idén mindenképp.

5. J. K .Rowling - Harry Potter összes
Szánom-bánom, de ez nekem eddig kimaradt. Idén, reményem szerint, elolvasom a teljeset.
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése