12+2 idézet, ami bebizonyítja, hogy Jericho Barrons túl tökéletes ahhoz, hogy igaz legyen || Idézetbomba #1

Magyar kiadás ❤
Kedves olvasók!
Nem is tudom másképp elképzelni az első bejegyzést, csak így. ❤
2016 egyik legmeghatározóbb könyvsorozata Karen Marie Moning - Tündérkrónikája volt. Már bánom, hogy nem írtam róla blogos bejegyzést is, de most itt a remek alkalom, hogy bemutassam a regény legmeghatározóbb alakját, aki,,, aki Jericho Barrons.
Képtalálat a következőre: „spoiler alert”
Csak akkor kezdjétek el olvasni, ha már olvastátok a sorozatot, mert olyan idézetek következnek, amelyek eléggé spoileresek lehetnek. (Össze-vissza válogattam őket az öt könyvből.)


1. Az első idézettel mindjárt be is mutatom, hogy nagyjából mire számíthat az ember lánya, ha Barronssal kezd.

,, Jericho Barronsszel kapcsolatban csak az biztos, hogy vele kapcsolatban semmi sem biztos. "

2. Barrons egy igazi zsarnok, és mindig eléri, amit akar.

,, – A nevem Jericho Barrons. Mondd ki a nevem. 
Megpróbálom elfordítani a fejem, de mozdítani sem tudom: a keze satuba fogja, nem engedi, hogy megmoccanjak. 
Becsukom a szemem. 
Megráz. 
– Mondd ki a nevem. 
– Nem. 
– A francba, miért nem vagy képes együttműködni? 
– Nem ismerem ezt a szót. 
– Efelől semmi kétségem – morogja. 
– Azt hiszem te szavakat találsz ki. 
– Nem találok ki szavakat. 
– De igen. 
– Nem. 
– De igen. 
– Nem. 
Felnevetek. 
– Asszony, megőrjítesz – dünnyög. 
Gyakran bonyolódunk gyerekes vitákba. Makacs az én fenevadam. 
– Nyisd ki a szemed, és mondd ki a nevem. 
Még jobban összeszorítom a szemem. 
– Ha hallanám, ahogy kimondod, megkeményedne a farkam. 
Abban a pillanatban kinyílik a szemem. 
– Jericho Barrons – mondom édesen. 
Fájdalmas hangot hallat. 
– Ördög és pokol, asszony, azt hiszem énem egy része azt akarja, hogy ilyen maradj. "

3. Bár, ha jobban belegondolunk, és hiszünk Mac-nek, akkor bizony van mire büszkének lennie.

,, Ha jól ismerem Jericho Barronst, abban a hiszemben járkál, hogy övé a legnagyobb, legcsodálatosabb, legtökéletesebb, legfontosabb farok a világon. 
Megrándultam. Halványan emlékeztem rá, hogy ezt meg is mondtam neki egyszer-kétszer. 
Nos… talán sokszor. "

4. Nincs is nála őszintébb ember a világon. Ha egy kis önbizalomhiányban szenvedsz, akkor NEM rá van szükséged.

,, Maga, Ms. Lane, fenyegetést jelent másokra! Maga egy két lábon járó, beszélő, rózsaszínű katasztrófa! "

Jericho Barrons - Darkfever (Fever #1) by Karen Marie Moning
5.Barrons az egyik legférfiasabb ember, akivel valaha összefutottam olvasó pályafutásom alatt.
,, – Azt hallottam, hogy nincsenek férfi sidhe-látók. 
– Hol hallotta? 
– Valahol. 
– És melyikkel kapcsolatban vannak kétségei, Ms. Lane? 
– Hogy érti ezt? 
– Abban kételkedik, hogy látom a tündéreket, vagy hogy férfi vagyok? Azt hiszem, az elsővel kapcsolatban már meggyőztem, talán a másodikkal kapcsolatban oszlassam el a kétségeit? – Az öve felé nyúlt. 
– Ó, kérem. – A szemem forgattam."


6. Még Barrons is befolyásolható. Noha nem mindig, de vannak alkalmak, amikor...

,, – Akkor nem figyelt eléggé! Én a bögyös voltam! 
– Tudom, hogy bögyös. Az orrom előtt látom a mellét minden kibaszott alkalommal, ahogy megfordulok! 
– Talán fékezze egy kicsit a libidóját, Barrons! 
– Baszódjon meg, Ms. Lane! "

7. Barrons vs. emberi kapcsolatok

,, – Azt szeretném, hogy… Hogy is mondjátok ti ezt… Legyünk barátok. 
– Az elmebeteg erőszakoskodóknak nincsenek barátaik. 
– Nem ajánlottam volna fel, ha tudom, hogy elmebeteg erőszakoskodó vagy. "

Bizonyítékok, hogy Barronsban is vannak érzelmek... valahol jó mélyen.

8. Bűntudat: 
– Megfosztottak az akaraterődtől. A lándzsádtól. Úgy érezted, segítség nélkül maradtál. Elveszett voltál. Egyedül. Belül meghaltál. 
– Ott kellett volna lenned! – vicsorgom, de fogalmam sincs, miért. 
(…) 
– Tudom, hogy ott kellett volna lennem! – vicsorogja ő is. – Mit gondolsz, hány kibaszott alkalommal élem át újra azt az éjszakát?

9. Szeretet(?!)
,, – Te Mac vagy – mondja –, én pedig Jericho. És semmi más nem számít. Soha nem is fog. Olyan helyen létezel, amely számomra minden szabályon túl van. Érted? 
Értettem. 
Jericho Barrons épp most mondta, hogy szeret. "

10. Féltékenység (!!!)
Fever - Jericho Barrons by shinhbang
,, – Kívánságod számomra parancs, MacKayla. – Elmosolyodott. – Együtt töltjük a holnapi napot a tengerparton? 
Barrons mellém lépett. 
– Holnap nem ér rá. 
– Nem érsz rá holnap, MacKayla? 
– Régi szövegeken fogunk dolgozni. 
V'lane szánakozó pillantást vetett rám. 
– Á! Régi szövegek. Egy remek nap a könyvesboltban. 
– A Káma-szútrát fordítjuk – magyarázta Barrons –, interaktív szemléltetéssel. "

11. Barrons, a bizonytalanság megtestesítője

Barrons pontosan azt teszi, és csakis azt, ami neki a legjobb. Pont. Most az a legjobb neki, ha segít életben maradnom. Pont. De lehet, hogy egy nap már nem így lesz. Felkiáltójel.


12. Tud ő szemétkedni is.

,, – Álljon egy lábra, és ugráljon. 

– Szemét – sziszegtem ugrálás közben. 

– Ha ellen akar állni a Hang erejének – magyarázta Barrons –, találja meg azt a helyet magában, amelyet senki más nem érinthet meg. 

– Úgy érti, a sidhe-látó helyet? – kérdeztem féllábú csirkeként ugrálva. 

– Nem, egy másikat. Minden emberben ott rejlik, nemcsak a sidhe-látókban. Egyedül születünk, és úgy is halunk meg. Az az a hely. 

– Nem értem. 
– Tudom. Ezért ugrál. "



+1
A hatalmas szörnyeteg igazából csak álca.
Jericho Barrons and Mac Lane! Karen Marie Moning's Fever Series!

,,  – Ne, ne így. Így csak összekeni. Az első rétegnek vékonynak kell lennie. Nem egy tortát von be, ez egy köröm. 

(…) 

Megrándult egy izom az állán. 

– Magyarázza el nekem újra, Ms. Lane, miért csinálom én ezt. "


+2
Mindezek ellenére meg merem kockáztatni azt a megállapítást, hogy a fenti idézetek ellenére ő a világ legegyszerűbb embere.

,, Barrons volt az egyik legbonyolultabb, ugyanakkor az egyik legegyszerűbb férfi, akivel valaha is találkoztam: az ember vele van, vagy ellene. Ennyi. Történet vége. Nála mindenki csak egy esélyt kapott. Ha valaki elárulta, az illető megszűnt számára létezni, amíg úgy nem döntött, hogy megöli. "
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése