TOP 5 Szerda #9 | Vadászok forgatagában

Mivel a Harry Pottert én még nem olvastam, nem tudok kedvenc mentort/tanárt írni az eheti témához, és mivel ma van a szülinapooooooooom, ismét megengedem magamnak a változtatáshoz való jogot, amit a rendszeresen követők szerintem már megszoktak.

Az eheti témának egy tavaly októberi témát választottam, amit Luthien blogjáról csentem. Egy kicsit ezt is a magam kedvére alakítom /micsoda meglepő fordulat, el sem hiszitek, gondolom/, mert valahogy nem szoktam kimondottan csak egy témakörben olvasni. Úgy értem: nem olvastam elég vámpíros/vérfarkasos/egyéb lényes könyvet ahhoz, hogy egy ranglistát hozzak létre belőle. Így hát elhozom nektek a TOP 5 vadászomat!

TOP 5 valamilyen mitikus lény vadásza

1. Layla Shaw - Komor elemek - Jennifer L. Armentrout - értékelés ITT

Layla Shaw *dream cast* #darkelementsseries #jenniferlarmentroutA történetről bővebben a fenti linken olvashattok, így csak néhány szóban írnék róla. Igen, igen, tulajdonképpen itt is a főszereplő pasi miatt kedveltem meg az alaptörténetet, de az is megjegyezendő, hogy Layla sem kispályás, és sok olyan dolog áll a hátterében, ami csak a következő kötetben fog kitudódni. Remélem, nemsokára olvashatjuk a folytatást.
A szerelmi háromszög egy kicsit soknak tűnik első hallásra, de egy idő után rádöbben az olvasó, hogy igazából nincs is szó semmilyen szerelmi háromszögről, csak Layla hiszi azt, hogy az a valami, amit gondol, az az.



2. Anita Blake - Anita Blake, a vámpírvadász - Laurell K. Hamilton

Anita Blake: Vampire Hunter novels and graphic novels by Laurell K. Hamilton and Dark Horse/ Marvel comic books.Anita Blake-t még csak nemrég kezdtem el olvasni, és még ott tartok, hogy igen, ez tetszik. A legtöbb molyos ismerősöm már az utolsó részeknél tartanak, és ahogy véletlenül elkezdem olvasni az értékeléseket, nagyon hamar rá kell döbbennem arra, hogy igen, van olyan könyv/sorozat/történet, amiből már az, amit kapunk, tényleg sok, és végre pontot kéne tenni az egésznek a végére, de úgy tűnik, az írónő még egy kicsit nyúzni szeretné a karaktereket. Nem tudom, mikor jutok el arra a pontra, amikor már nekem is elég lesz ebből a sorozatból, de kíváncsian várom, mi az, ami miatt ennyire szeretik a könyvmolyok.

3. Charley Davidson - Charley Davidson - Darynda Jones - Értékelés ITT

Charley DavidsonMég mindig bennem van az érzés, amit akkor éreztem, amikor a sorozat első részét olvastam. Ott meg is ragadtam, nem tudom, miért, pedig egész egyszerűen imádtam, és tényleg tervben volt, hogy rögtön folytatom a következő két résszel az olvasást, de közbejött valami mást, és azóta rohamosan tolódik a várólistámon, de! Ami késik, nem múlik, remélem, még idén sikerül pontot tennem a magyarul megjelent részek végére.
A történetről elöljáróban annyit, hogy Charley már kislánykora óta látja a halottakat, és beszélni is tud velük. Tulajdonképpen ő nem kimondottan vadász, de közrejátszik a rosszfiúk elkapásában, sőt ő adja a legnagyobb támpontot a tényleges vadászoknak/nyomozóknak. Charley szabadszájú, ami a szívén, az a száján típusú karakter, akiknek ez a zsánere, azok mindenképp szerezzék be a sorozatot, mert minden oldalán potyogni fognak a könnyei a röhögéstől.

4. MacKayla Lane - Tündérkrónikák - Karen Marie Moning
MacKayla Lane from Fever series by Karen Marie MoningHát hogy hagyhatnám ki a tavalyi évem fénypontját? Kár és vétek lenne. És nem, nem csak Barrons miatt. Emlékszem, az öt könyvet még a mélypont ellenére is olyan gyorsan daráltam le, hogy egyik pillanatról a másikra azt vettem észre, hogy elfogytak a lapok, nincs tovább. Imádtam, alig bírtam letenni, mindenkinek ajánlom, aki szereti az erotikus fantasyt, a tapló, komor, mégis dögös férfi főszereplőket, és az érdekes világfelépítést.
Mrs. Lane és Barrons nem kimondottan vadászok, hiszen a legfőbb céljuk a könyv megszerzése, de az út során számos nem oda illő lényt is megölnek, aminek a számát én meg sem merem mondani, mert még akkor is keveset mondanék.

5. Cassandra Clare - Pokoli szerkezetek trilógia

I love this love triangle so much :))))Nem mondok nagyot és hazugságot, ha azt mondom: annak ellenére, hogy a Végzet ereklyéivel csak szadizom magam, a Pokoli szerkezeteket egy az egyben imádom, és fogalmam sincs, mi lenne velem, ha nem lennék tökéletesen tisztában Tessa, Will és Jem szerelmi életével és az élettörténetükkel. Elképesztően meghatott ez a három regény, sokkal összetettebb, komolyabb alkotás, mint a VE, és sokkal jobban imádom. Aki még nem olvasta, annak elmondom, hogy árnyvadászokról van szó, és egy durván erős, kegyetlen szerelmi háromszöggel, amiben két olyan srác vesz részt, akik közül tényleg lehetetlenség választani. Mazochistáknak kötelező olvasmány.

A T5W további résztvevőinek bejegyzéseit EBBEN a molyos zónában olvashatjátok!
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése