9+1 idézet, amivel Archer Cross megköveteli magának, hogy feltétel nélkül szeressük || Idézetbomba #2

Azt hiszem, nyílt titok, hogy bár alapjáraton az idősebb, huszonéves könyves pasik vesznek le a lábamról, Archer Crossnak sikerült teljes mértékben és visszavonhatatlanul elrabolnia a szívemet a maga késő tízen-, korai húszas évével.
Még mielőtt belevetnénk magunkat Archer szavaiba, megmutatok nektek egy nemrég talált fanmade videót, ami tökéletesen összefoglalja a trilógiát, és ami kedvet és lelkesedést ad azoknak az olvasó emberkéknek, akik még nem olvasták el ezeket a könyveket. Nem kimondottan spoileres, épp csak a lényeget közli.


1. Archer vs. ismerkedés
Tudniillik, szépfiúnk nem a jólneveltségéről és a csendességéről híres.
Demonglass (Hex Hall #2) by Rachel Hawkins
Pinterest 
– Archernek hívnak? – emeltem fel a szemöldököm. A varázserőmet elvehették, de a szarkazmusomtól nem foszthattak meg. – Talán Newport vagy Vanderbilt a családneved? Első- vagy másodszülött vagy? Nemesi kutyabőr lóg a falatokon? 
 Reméltem, hogy a lelkébe gázolok, vagy minimum sikerül feldühítenem, de csak mosolygott. 
– Archer Crossnak hívnak, és én vagyok az első ezen a néven. De mi a helyzet veled? – sandított rám. – Nézzük csak… barna haj, szeplők, egyszerű, hétköznapi külső… Allie-nek hívnak, esetleg Lacie-nek? Biztos valami cuki, ie-re végződő neved van. 
(…) 
 Jóanyám persze éppen ezt a pillanatot választotta ki arra, hogy befejezze Justin szüleivel a társalgást, és felkiáltson: 
– Mindjárt megyek, Sophie!

2. Archernek egyszerűen nem lehet ellenállni, még akkor sem, ha nagyon akarunk
Nem zúgok bele Archer Crossba, nem zúgok bele Archer Crossba, nem zúgok…
(…) 
– Ühüm. Más valami? 
– Belezúgtam Archer Crossba.

3. A mi szépfiúnk nyílt lapokkal játszik
... és egy percig sem teketóriázik.
– Elodie-nak igaza volt – suttogta. 
– Mivel kapcsolatban? – kérdeztem olyan hangon, ami nem is emlékeztetett a sajátomra. Mély volt és sóhajszerű. 
– Hogy veled akartam lenni a bálon.

4. Én megmondtam, hogy nem teketóriázik, de nem hittetek nekem
– Mercer, aznap, a pincében… – Az arcomat fürkészte, és láttam rajta, hogy nehezen nyögi ki, amit mondani akar, de végül mégis kibukott belőle: – Nem azért csókoltam vissza, mert ez volt a dolgom. Hanem, mert vissza akartam csókolni. 
Tekintete az ajkamra siklott, és mintha az egész világ kettőnkre és a köztünk lévő fénypászmára zsugorodott volna. 
– És most is meg akarlak csókolni – mondta fojtott hangon. Megrántotta a csuklómat, és magához húzott.

5. Archer Crossal nem könnyű együtt élni. Viszonylag problémás a srác
Én démon vagyok, ő meg A Szem tagja. Képzeld el, milyen kínosak lennének a családi ünnepek, ha összejönnénk! Csak úgy repkednének a varázslatok, meg a tőrök, még a karácsonyfát is felborítanák…

6. Archer a tervek embere
– Mercer – suttogta a halántékomnak, amikor felbukkantunk levegőt venni. – rohadt helyzetben vagyunk. 
– Nekem mondod! – préseltem az arcom a nyakához, hogy belélegezzem az illatát. 
– Mihez kezdjünk? 
Vonakodva bár, de távolodni próbáltam. Nehéz volt gondolkodni, ha ennyire közel van hozzám. 
– Ha lenne eszünk, nem találkoznánk többé. 
Átkarolt, és visszahúzott. 
– Mi a B terv?

7. Épp ezért választotta a démonvadászatot. Mert előre megtervezte a dolgokat
MY HEART OMG WHAT I CANT EVEN/– (…) Az egész életemet azzal töltöttem, hogy másnak adtam ki magam, némelyik érzést elrejtettem, másokat megjátszottam. – Megfogta a kezem, és felhúzta közénk. – Ez a szerelem az egyetlen valódi dolog hoszsú idő óta. Te vagy az egyetlen valódi dolog. – Felemelte a kezem, és megpuszilta az ujjamat. – És nem fogom többé megjátszani, hogy nem akarlak. 
Sokat olvastam a felfokozott pillanatokról anyám romantikus regényeiben, amiket megpróbált eldugni előlem, de soha nem éreztem, hogy veszélyesek lennének, egészen mostanáig. 
A pillanat beszólás után kiálltott. 
– Hűha, Cross! Te pályát tévesztettél. Sutba a démonvadászattal, neked Valentin-napi üdvözlőkártyákat kellene írnod!

8. Az ilyesmi meg csak úgy be szokott csúszni. Véletlenek márpedig vannak!
– Miért van az – suttogtam a szájának néhány pillanattal később – hogy mi mindig olyan undorító, koszor helyeken smárolunk, mint a pince vagy egy lepukkant malom?

9. De azért tényleg figyelemreméltó, ahogy megtervezi a dolgokat
– Oké – mondta csukott szemmel. – Ha most nem mész el, akkor… jobb, ha mész. 
Amikor távolabb kerültünk egymástól, a mámor köde felszállt. 
– De továbbra sem tudjuk, mit csináljunk. 
Archer kinyitotta a szemét, és néhány lépést hátrált. 
– Menj vissza a Thorne-ba, és jelentkezz apádnál! Én visszatérek a népemhez, és ugyanezt fogom cselekedni. Aztán holnap este ugyanitt találkozunk. Ott állj majd! – mutatott a sarokra. – Én meg itt fogok állni – mutatott az ellenkező sarokra –, és semmilyen testi kapcsolatot nem létesítünk, amíg ki nem ötlünk valamit, rendben?

+1 Mert Archer Cross a világ legromantikusabb könyves pasija
– Cross! 
Archer feje felbukkant a polcsor túloldalán: 
– Kukucs! Mi az? 
– Nézd a varázstárgyakat! 
– Miért, azokat kellett volna eddig is néznem? Én még szívet rajzoltam a porba, és beleírtam a nevünk kezdőbetűit. 
– Csodálatos!
_______________

Remélem, tetszett nektek ez a rövidke összeállítás, és kedvet kaptatok Archer Crosshoz az olvasáshoz! ❤❤❤
Hatalmas ölelés, 
Christine Xx
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése