Miniértékelés #4



Cora Reilly - Bound by Honor 1. - Born in Blood Mafia Chronicles 1.

Végig abban a hiszemben éltem, hogy én erről a könyvről írtam is, nem csak csillagoztam, de úgy tűnik, rossz a memóriám.
A történet egy kissé sötétebb jelenben játszódik, a főszereplő lány, Aria, egy maffiacsalád legnagyobbik gyermeke. Hogy megtartsák a békét, 15 éves korában elígérik egy másik család gyermekének, aki már akkor nem kelt a lány számára jó benyomást. Luca nem az önmegtartóztatásáról híres, és a legtöbb helyzetben majd ez fogja kelteni a feszültséget a két főszereplő között.
Engem egy minimális szinten már zavart, hogy minden akörül forog, hogy Aria mikor veszíti el a szüzességét. Mondjuk az ő szemszögéből nézve viszont itt van a dolog nyitja, ugyanis amint megtörténik, nemcsak egy erotikus jelenettel leszünk gazdagabbak, hanem egy olyan bizalmi kapcsolatnak lehetünk szemtanúi, ami nem minden ember között alakulhat ki.
Alapból szeretem a maffia témát, így számomra nem volt minden esetben újdonság, mégis voltak pillanatok, amikor csak kapkodtam a fejem.
Igazán izgalmas, eseménydús, szenvedélyes történetet olvashattam, bátran merem ajánlani mindenkinek.
Image result for shotgun gif maffia


Chanda Hahn - Tükröm, tükröm... - Balszerencsés tündérmese 2.

A történet ott folytatódott, ahol az első résznél abbamaradt. A szereplők jelentős fejlődésen mennek keresztül, és egyre inkább érzem azt, hogy maga az alap sokkal jobban beleillik egy YA könyvbe. Azt hiszem, ezt a egyelőre trilógiát azért olvassák olyan kevesen, mert azt hiszik, a szereplők és az alaptörténet sokkal inkább egy gyermek-és ifjúsági könyvbe illik, mintsem egy jól megszokott Young Adultba, és már hozzá sem kezdenek az emberek, mert azt hiszik, valami gyerekes, szájbarágós történetet fognak olvasni, holott épp az ellenkezője történik: a szereplők egyre inkább felnőttebbek, sokkal több forog kockán, mint ahogyan azt eleinte gondolta az olvasó, és még túl kevés dolog történt ahhoz, hogy következtetéseket vonjunk le a végével kapcsolatban. Én mindenképp ajánlom a fantasy téma kedvelőinek, és azoknak, akik szeretik az átírt gyermekmeséket.
Image result for grimm book gif



Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése