TOP 5 Szerda #8 | Fantasy/sci-fi filmek a láthatáron

Sziasztok!
Az eheti témához egy kicsit nehézkesebben tudok írni, mint a többiről, hiszen könyvek terén is csak most kezdtem el ismerkedni a fantasy/sci-fi témával, filmek közül pedig inkább megmaradtam az enyhén misztikus, nem túl erős fantasynál. Sokszor mondtam már, hogy kívül-belül romantikus leányka vagyok, és a természetfeletti témát maximum akkor tudom magamba szippantani, ha csoportosan vetjük alá magunkat a közös filmesteken, de ha magamban vagyok, inkább megnézek valami uncsi, romcsi, amcsi vígjátékot, ám, ahogy szokták mondani, a kivétel erősíti a szabályt.

TOP 5 fantasy/sci-fi, ami NEM könyv

1. Adaline varázslatos élete/film/

Ezt még a lányok unszolására néztem meg, ugyanis én voltam az egyetlen négyünk közül, aki még nem látta a filmet. Szántam-bántam tettem, és egy borongósabb napon alávetettem magam, az eredmény pedig az azonnali kedvencé avatás volt. Elképedtem azon, mennyire magába szippantott az alaptörténet és a szereplők kapcsolata. Rengeteg filmet láttam már, amelyikben Blake volt a főszereplő, de valahogy ez volt az, amelyikben igazán imádtam azt a személyt, akit előadott. A film felkerült a többször nézős kategóriába.

Jelenet a filmből
Pictures 7418

2. Holdhercegnő /film/

Az átlaggal és a snittes százalékkal ellentétben én imádom ezt a filmet, valamiért sikerült totálisan és visszavonhatatlanul belehabarodnom Robinba, és persze, nem utolsó sorban az alapötletbe is. Azt hiszem, ez volt életem első tudatosan megnézett fantasy filmje, amit még a Dunán adtak, és amit aztán a Jéghercegnő követett, ami szintén gyermekkori kedvenccé vált. A filmet karácsony tájékán néztem újra, amikor ismét belé szerelmesedtem Robinba a történetbe. A kedvenc részem az, amikor Maria bekerül a De Noirok várába, és onnan próbál kijutni. 

Jelenet a filmből jaaaj, a szívem❤

Pictures 54385

3. Boldog halálnapot! /film/
Ejha, na EZ AZ a film, amitől teljesen bezsongok, valahányszor meghallom a nevét vagy olvasok róla neten. Ezt is közös filmnézés során sikerült látnom, azt hiszem, önszántamból nem is néztem volna meg. Amilyen fáradt lélek voltam akkor, egyáltalán nem jöttem rá, ki akarta meggyilkolni a lányt, Cartert pedig esetenként - tudjátok, mikor - sajnáltam, mert egyáltalán nem azt érdemelte, amit a lánytól kapott. Az utolsó előtti halálánál én már kínomban röhögtem, annyiszor meghalt már a csaj, hogy számolni is meguntam.

Jelenet a filmből
Pictures 42415

4. Inuyasha /anime/
Azt hiszem, az imádatomat nem kell részleteznem. Elkezdtem újranézni, de valahogy abbamaradt, remélem, a próbavizsgák után sikerül majd folytatnom, mert hihetetlenül sok emlék jutott eszembe a sorozattal kapcsolatban, amitől olyan magas szintű boldogságmámor tört rám, hogy hülye lennék nem folytatni, hogy ismét átéljem a gyermekkoromat. Emlékszem, kislányként mindig ezért maradtam fel, és veszekedtem anyucival, mert nem hagyta, hogy nézzem este 9 után.

Kép az animéből
Pictures 41867

5. True Calling /sorozat/

Ejha, hogy ezért a sorozatért mennyire oda meg vissza voltam ezelőtt tíz éve. Azt hiszem, ez volt az első olyan sorozat, amiben shippeltem valakit /basszus, olyan régen használtam ezt a szót, hogy gondolkodnom kellett rajta./ Emlékszem, gyermeki fejjel izgatottan vártam, hogy végre megjelenjen Jack, hogy aztán ő felforrósítsa a kedélyeket. Szerintem nemsokára újra megnézem. Szóval a következő tíz évben talán látni fogom.

Jelenet a sorozatból
Pictures 10017

A magyar TOP 5 Szerdás bloggergárdának bejegyzéseit ebben a zónában találjátok: KATT.
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése