12 napos blogger kihívás - 01. nap

Molyos kihívás
Szabályok:
– Nem baj, ha nem sikerül minden áldott nap posztolni! Csúsztathatod az egészet, vagy pótolhatod egyben, majd meglátod, ahogy jól esik. 
– A kihívás kezdete és vége közti időszakban bármikor elkezdheted és befejezheted, a lényeg, hogy időn belül történjen, és mindet írd meg (tehát mondjuk ne hagyd ki a negyedik napot, vagy a tizediket, stb.) 
– Ha megvagy mind a 12 nappal, lezárult számodra a kihívás, hozzászólásban linkeld be a blogodat, és ellenőrzöm! :) Ellenőrzés után megy a plecsni.

Első nap


Miért írsz blogot? + 5 tény rólad 

Ez a kérdés - legalábbis az én helyzetemben - kapcsolódik ahhoz, hogy miért írok (történeteket). Mondanám azt, hogy ez egy hobbi, mert lényegében a legtöbb ember számára a bloggerkedés az, de nekem már nem. Ez egy olyan muszáj-dolog. Ha nem írok meg egy bejegyzést/könyvértékelést, akkor máris rosszabb a napom. Egyszerűen ezt kell tennem, nem értek máshoz, és szeretem csinálni. Talán ez a néhány sor mindent elmond - még azt is, amit itt és most nehezen tudok megfogalmazni.

1. Júniusban volt hét éve, hogy néptáncolok. Napra pontosan már nem tudom, de a szám egészen biztos.
2. Idén októberben lesz tíz éve, hogy szemüveges vagyok. A jelenlegi keretem fekete, és nagyon tetszik. Már három-négy éve ezt hordom, és még semmi baja sincs, csak a párnácskákat és a lencséket kell évente kicserélnem.
3. Matek-infós vagyok, de én meg a reál tantárgyak két külön dolognak számítanak. Na, mindegy, majd máskor összejön. Jaa, hogy nincs máskor. Lényegtelen.
4. Jelenleg a Pillangón dolgozom, az köti le szinte minden figyelmemet, és nagyon rádolgozok. Tulajdonképpen a hétköznapjaim is ezzel telnek: pillangós címkéjű vizet iszom, néha kékbe öltözöm, minden Marcit megnézek (rossz szokás, de ilyenkor azt mondom, hogy megtaláltam a Marcimat, holott semmi hasonlóság nincs a saját szereplőm és a megnézett srác között. Max annyi, hogy mindkettő a zsánerem, és elfogadnám őket magamnak.)
5. Ha korán kell kelni, akkor hisztis vagyok. Szóval mindig.
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése