J. R. Ward - Éjsötét szerető

Az első mondat
Darius körülnézett a klubban.

I love his glasses in his hand!  Wrath and Beth:

Az első fejezet a Sikolyban játszódott, amikor is Darius Wrathal találkozott. Elképesztően elutasító volt a pasi, nagyon utáltam emiatt egy ideig, aztán megbékéltem vele. Bár mondjuk sajnáltam, hogy a pasi meghalt. (a vége tetszett, örülök, hogy mégis úgy alakult az élete.) Az a jelenet nagyon megdöbbentett, többször is elolvastam, mert egyszerűen nem hittem a szememnek. Aztán ott volt az a két kölök és Beth esete is, ami elérte, hogy leesen az állam. Elképesztőnek találtam, hogy a lány így megőrizte a józan eszét, személy szerint én összeestem volna félelememben, az ájulásról nem is beszélve. Ő pedig végig kitartott, és addig csinálta, ameddig a kölykök egy pillanatra el nem terelték róla a figyelmüket, és elszaladt. Minden elismerésem a csajnak, tökösen viselkedett, a fiúcskák pedig kapják be...


Amikor a címre fény derül
.:

Ha a gondolatom helyes, akkor szerintem a cím az első találkozásra utal, amikor is picit közel kerültek egymáshoz. Kellően erotikus és forró volt, mondhatni kellemes a léleknek. Egy dolgot furcsálltam az egészben: Bethet előző nap majdnem megerőszakolták, másnap viszont boldogan, önfeledten hancúrozott egy vadidegen, kemény pasival, akire, ha az ember ránéz, azonnal beszar, mert annyira félelmetes és... nagy.





A karakterekről
Beth
Beth Randall (Mini Anden), Half-human/half-vampire Shellan to Wrath, Half-breed Vampire Queen, Female protagonist of "Dark Lover":


Ő is egy olyan karakter, akit az ember jogosan mondhat példaképének. Erős és magabiztos, ez a már többször említett esetben is kiderült, sőt az azt követő eseményekben is nagy szerepet játszik az ereje. Viszonylag könnyen felfogta a vámpírok létét (Butch is, ha már itt tartunk), amit egy kicsit irreálisnak tartottam. Oké, hogy Wrath egy nagy, erős, szexisten, aki halálian néz ki, de az még nem azt jelenti, hogy minden szava őszinte és igaz. Neeheeem, fenéket. Szokott hazudni, erre pedig akkor döbben rá az olvasó, amikor az ő fejébe lát bele.




Wrath
Black Dagger Brotherhood - Assail O dear Lord in Heaven mmmmmmm:

Annyira össze voltam zavarodva a főszereplő pasi létét illetően, hogy az nem igaz. Eleinte azt hittem, Butch az, aztán a randis jelenet meg is erősített ebben, ezzel szemben viszont Beth előzőleg Wrathhal töltött el egy estét, szóval... sötét volt.
Molyon megnéztem a képeket, láttam, hogy Wrath és Beth együtt van, de eleinte Wrath és Marissa egy párt alkottak, és miafenevanemberek? Akkor kezdtem lenyugodni, amikor az utóbbi nő észrevette, hogy lecserélték. Kicsit szemét dolog volt Wrathtól, nagyon csúnyán viselkedett a csajjal, amit nem érdemelt meg.
A céltudatosság volt az, ami tetszett ebben a pasiban. Oké, ő eldöntötte, és meg is csinálja/ta.



A történetről - spoileres - 

Ha most túlontúl is őszinte és gonosz lennék, akkor az lenne az első szavam, hogy: szar. Most, néhány nappal a könyv olvasása után SEM tudom, hogy mit szeretnek ebben annyian. Mert oké, vámpírok, oké, erotika meg minden, de én abszolút nem éreztem semmiféle szikrát ennél a kötetnél. Bennfentesek azt mondták, a második kötettől minden javulni látszik, az esemény is érdekesebb lesz és a karakterek is, mégis úgy érzem, hogy ezt a sorozatot nem nekem találták ki.
A humor és a szexualitás kellőképp érezhető szinte mindenkiben, a többi karakter is remekül be lett mutatva, tulajdonképpen ez egy remek kezdő kötet, meg minden, de...
Valami hiányzott.
Nem tudom, mi, (még) nem vagyok túlontúl jártas ebben a műfajban, és fogalmam sincs, mi az a plusz, ami az ilyen könyvekben elengedhetetlen.
Kíváncsinak kíváncsi vagyok a többi részre is, ha már belekezdtem, akkor nem fogom abbahagyni.
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése