ööö

Nos, mint ahogyan az utóbbi időben észrevehettétek, rendesen eltűntem, aminek egy nagyszerű és eléggé tipikus oka van: iskola. A nemlétező hímvesszőm is teljes mértékben kivan ezzel az építménnyel, bár inkább az oktatásra mondok egy jó magyaros imát, mintsem az iskolámra, amit amúgy imádok. A következő hetem az utolsó, ami viszonylag lazának mondhatok, és így remélem, lesz majd időm egy kicsit a bloggal is foglalkozni. Az utóbbi három hétben eléggé vegetáltam, a kialvatlanság, a stressz és az időhiány az életemre tört, és egyáltalán nem akart békén hagyni. Ezen a héten kb. összesen annyit aludtam, mint normális esetben egyetlen egy éjszaka... Szóval alig várom, hogy valamikor kialudjam magam, hogy megújult erőkkel írjam a bejegyzéseket, tanuljam a kreszt és olvassam újra az összes román és magyar érettségi könyvet. Júliusban valószínűleg dolgozni leszek, így az a hónap egészen biztosan olyan lesz, mint az utóbbi három hetem... 
Mindenkinek hatalmas ölelés, sok sikert a vizsgákhoz és kellemes és tartalmas nyári szünetet kívánok! 
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése