Év végi hajrá Booktag



Az utóbbi időben sikeresen elhanyagoltam a booktageket (Isten sem tudja, mennyit kéne még megírnom, de már elfelejtettem feljegyezni őket...), de ez nagyon megtetszett, és úgy gondoltam, attól függetlenül, hogy most kivételesen senki sem hívott MÉG ki rá, megírom én, hogy kihívhassam rá azokat, akikkel adós vagyok, mert karácsony van, a szeretet ünnepe, jobb adni, mint kapni...😂😁

Akinél láttam: Xx

1. Milyen könyvet kezdtél el, amit még be kell fejezned?

Richelle Mead - Atingerea umbrii (I és II)

Ide talán el is felejtettem kiírni, hogy megfogadtam, hogy a következő évben leginkább románul fogok olvasni, hogy fejlesszem magam, és tanuljak meg normálisan, hiba nélkül beszélni. Ennek függvényében rendeltem meg aprópénzért a Vámpírakadémia összes részét románul. Olyan szépen mutatnak a polcomon. Egyelőre még lassacskán haladok vele, szoknom kell a nyelvet, és azt, hogy az új szavakat szinte folyamatosan ki kell írjam... de legalább megtettem az első lépést a cél eléréséhez, és nagyon-nagyon büszke vagyok magamra. :)

2. Van úgynevezett őszi könyved, amivel könnyebben átlépsz az év végi időszakba?

Hooogy micsodám? Ilyenről még nem hallottam. Általában évszaktól és egyéb más befolyásoló tényezőtől (pl. Karácsony) függetlenül olvasok. Akadnak ugyan kivételek, de azok szinte észrevehetetlenek. :)
De ha nagyon gondolkodni akarok, akkor talán Sarah Addison Allen - Édes élet c. könyvét épp az évszakforduló körül olvastam, és az nagyjából megegyezik azzal, amire a kérdés is utalhat.

3. Milyen új megjelenést vársz?

Hát... Talán a Hazug Rómeót és a Rohadékot várom. Őket már egy ideje, szóval...

4. Mi az a három könyv, amit idén még el szeretnél olvasni?

Tudom, bűn, de idénre már nem terveztem olvasni. Valószínűleg be fog csúszni egy-két rövidebb olvasmány, de inkább a Pillangót írom, mert az Aranymosás utolsó napja vészesen közeleg, és még van javítanivalóm bőven.
Képtalálat a következőre: „why gif”

5. Van-e olyan könyv, ami esélyes az év könyve címre?

Nem tudom, mások hogy vannak vele, de én képtelen vagyok egyet kiválasztani a több mint 16o kiolvasott könyvem közül.
Fantasy kategóriában mindenképp Karen Marie Moning Tündérkrónikája a befutó, annak mind az öt része. Barronssal nem lehet betelni, ez van.
Romantika kategóriából Renata W. Müller - TestVÉR 1., Baráth Viki két regénye (Első tánc, A főnök), Lorraine Heath A herceg szeretője, és az újraolvasott A. J. Molloy X története a befutó.
Nem tudok dönteni közölük. 

6. Elkezdted-e már a jövő évi tervezést?

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem. Egyelőre ezek a könyvek azok, amiket tervezek elolvasni. Ezen nincsenek fent a román nyelvű olvasmányok, mert azokat a könyvtárból szeretném kivenni, és még nem tanulmányoztam át tüzetesen, hogy milyen könyveik vannak.

Képtalálat a következőre: „you are crazy gif”
Csak egy kicsit.

A kihívottam pedig: Barby, a Kitablar bloggere.
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése