Susan Mallery - Citrom és osztriga

Shrimp Fried Rice - recipe found at http://mischiefbay.susanmallery.com/recipes.html:
Ezek a képek azért vannak,
mert nagyon cuki vagyok
és na. <3
Az első mondat
Penny Jackson tisztában volt azzal, hogy nem kellene ennyire feldobódnia a hírtől, hogy a volt férje hamarosan térden állva próbálja majd újra behízelegni magát a kegyeibe.

Az írónőnek sikerült már az első mondattal megmosolyogtatnia. Mostanában nagyon rá vagyok kattanva a romantikus füzetekre, és az ilyen történetekre, mert suliidőben nem igazán tudok megbirkózni a mélyre szántó gondolatokkal. Remek hét-kezdő volt ez a kötet, a család teljes mértékben a szívemhez nőtt, szóval több, mint valószínű, hogy holnap érkezik a második kötet értékelője, és így tovább. Szeretnék végre befejezni egy sorozatot, mert mostanában nehezen jön össze az egységes olvasás...

Amikor a címre...

Nos, nem. Amikor rájövök, hogy a magyar és az angol cím két külön dolog, inkább hagyom a fenébe az egészet. Kezdem nem szeretni, hogy a fordítók ennyire megmásítják a dolgokat...


//:
A karakterekről
Cal
Uh, hogy mennyire utáltam, amikor Gloria a teljes nevén szólította! Jézusom, a hideg rázott! Olyan volt, mintha szitokszót mondott volna, vagy valami átkot. Utálom azt a nőt.
Calt viszont nem. Legalábbis nem annyira. Volt benne valami furcsa, ami miatt nem került fel a háremembe. Éreztem azt a bizonyos bizsergést, tudjátok, amikor az ember lánya lát egy pasit, és érzi, hogy van benne valami, ami megfogja őt, de aztán... aztán mégsem.
A felfogása is zavart, önzőnek és néhol egoistának tartottam. Ez mondjuk a végére megváltozott, de túlnyomó részben ilyen volt.



Penny
Úgy tűnik, az utóbbi időben rengeteg olyan női karakterrel kerülök szembe, akik igazi példaképként viselkednek. Nagyon-nagyon szerettem benne azt, hogy ennyire magabiztos és akaratos volt, elérte azt, amit akart, és szembeszállt a volt férjével is. Precíz, figyelt az apró dolgokra is, és nem hátrált meg semmitől. Az anyaságról való gondolkodása is rendben volt - feminista vagyok, együtt mindeniért meg minden.

A történetről - spoileres - 

Ez volt az első könyvem az írónőtől, és úgy érzem, nem az utolsó. (tekintve, hogy elkezdtem a harmadik részt is) Nem vártam sem eget rengető dolgokat, sem életbölcsességeket, mert tudtam, hogy ebben a könyvben ilyet nem fogok kapni, max ha nagyon a szöveg mögé nézek.
Izgalmas volt, annak ellenére, hogy egy egyszerű, hétköznapi történetről van szó. Lehet, említettem már, de imádom, amikor egy rég elfeledett románc újraéled, és egy valami régi teljesen újjá válik.
A mellékszereplők is nagyon bejöttek, egyáltalán nem zavart, hogy alig tudtam róluk valamit. Az alap persze megvolt: négy testvér, három fiú/férfi, egy lány, egy idegesítő, elviselhetetlen nagymama, akit személy szerint már az első megnyilvánulása után megutáltam. Bár nem vagyok egyedül...
Naomi volt az egyik olyan női karakter, akit igazán megkedveltem. Izgalmasnak tűnik a múltja, és úgy érzem, tartogat még számomra meglepetéseket.

Hamarosan érkezik a következő kötet értékelése is. ☺
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése