Reread, Rewrite, Burn - könyvkihívás

Előszóban csupán annyit, hogy már hetekkel ezelőtt ki lettem hívva erre, csak a lustaság nagy úr, és... Szeretlek, Kiaraaa! <3

A választott könyvek a következőek:

1. Alyson Noel - Evermore - Mindörökké (1)
2. Jennifer Probst: Érdekházasság (4)
3. Leiner Laura: Akkor szakítsunk (5)
4. Corinna Miller - 7 nap a herceggel (4)
5. Kármán József - Fanni hagyományai (5)
6. Kerstin Gier - A fiúk olyanok, mint a rágógumi (2)
7. Kerstin Gier - Felettébb tisztességtelen ajánlat (3)
8. Suzanne Selfors - Mentsük meg Júliát! (3)
9. Chantelle Shaw: A szívtipró titka (1)
10. Beth Ciotta: A szerelem bolondja (1)
11. Kristen Ashley: A titokzatos Ő (2)
12. Cassandra Clare - Csontváros (3)
13. Jandy Nelson: Az ég a földig ér (4)
14. Helena Silence: Enigma (5)
15. Andrea Cremer - Nightshade - Az őrzők (2)

Újraolvasnám? Újraírnám? Elégetném?

Első kör
- Újraolvasnám: Beth Ciotta - A szerelem bolondja. A könyvnek van egy hangulata, amit már olvasáskor is a szívembe zártam, ezen kívül pedig megszerettem a cupcake-et, és mindent, ami hozzá tartozik.
- Újraírnám: Chantelle Shaw - A szívtipró titka. Nemrég fejeztem be, és nem voltam elragadtatva tőle, többet vártam, mint amennyit kaptam. Néhány részt, mondatot kitörölnék, mert úgy, hogy ott van, nincs rendben.
- Elégetném: Alyson Noel - Evermore - Mindörökké. Elképesztően unalmas volt, ettől is sokkal többet vártam, a szereplők hisztisek és idegesítőek voltak, semmi értelem nem volt ebben a valamiben. Máglyára vele!

Második kör A fiúk olyanok, mint a rágógumi, A titokzatos Ő,  Az őrzők
- Újraolvasnám: A titokzatos Ő: Elképesztően szeretem az ilyen típusú könyveket, ez pedig a kedvencemmé vált. Meglehet, hogy van benne néhány hibás rész, ami felett nem lehet szemet hunyni,(bébi, bébi, bébi, oohh áááh) ennek ellenére viszont úgy gondolom, nem rossz a maga műfajában.
- Újraírnám: A fiúk olyanok, mint a rágógumi: Nem volt ez rossz, sőt, kifejezetten tetszett, imitt-amott viszont megváltoztatnék egy-két elemet, mert azok úgy nagyon nincsenek rendben.
- Elégetném: Az őrzők: Egyértelműen ezt. Maga a történet izgalmas lett volna, csak a szerelmi háromszög, a gondolat nélküli lány teljesen elront mindent. Megpróbálom átszenvedni magam a második kötet felén és a harmadik köteten, de nem ígérek semmit (sőt, ez csak egy álom, ami valószínűleg soha nem fog valóra válni)...

Harmadik kör Felettébb tisztességtelen ajánlat, Mentsük meg Júliát, Csontváros
- Újraolvasnám: Felettébb tisztességtelen ajánlat: Imádtam ezt a könyvet, sőt az írónő is a kedvencem Kidolgozottnak érzem ezt a kötetet, színesnek és humorosnak, kedvenccé vált.
- Újraírnám: Mentsük meg Júliát! Nem volt ez rossz, de nem is tetszett annyira, mint másoknak. Leginkább a mézes-mázos végével volt bajom, a srác jellemével, meg úgy mindennel...
- Elégetném: Csontváros: Bármennyire is meglepő, személy szerint egyáltalán nem vagyok elszállva ettől a sorozattól, az pedig Clarynek és a gyerekes gondolkodásmódjának köszönhető. Na, hát, megesik...

Negyedik kör 7 nap a herceggel, Érdekházasság, Az ég a földig ér
- Újraolvasnám: Érdekházasság: De csak azután, miután megvettem a saját példányom.
- Újraírnám: Az ég a földig ér: Néhány elbaltázott jelenet miatt...
- Elégetném: 7 nap a herceggel: Nem szeretném részletezni, annak ott van az értékelés is.

Ötödik kör Akkor szakítsunk, Fanni hagyományai, Enigma
- Újraolvasnám: Enigma: Mindenképp. Imádom. A héten olvastam másodjára, és saját példányom is van. Remélem, egyszer majd dedikálva is lesz.
- Újraírnám: Akkor szakítsunk: A maga műfajában nem rossz, de azért van még mit javítani rajta.
- Elégetném: Fanni hagyományai: Kötelező és érettségi tétel. Alig bírtam elolvasni. Fanni szomorú, depresszív gondolatai engem is a padlóra küldtek, ha hosszabb lett volna, akkor valószínűleg én is belehaltam volna a fájdalomba.

Akinek van kedve, az nyugodtan kitöltheti. :3
Köszönöm szépen, Kiara, hogy rám gondoltál! ^^
Az én kihívottjaim: @Karcsika, @Kathryn, @Jenna04.
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése