12 napos blogger kihívás - 04. nap + Élménybeszámoló

Molyos kihívás
Szabályok:
– Nem baj, ha nem sikerül minden áldott nap posztolni! Csúsztathatod az egészet, vagy pótolhatod egyben, majd meglátod, ahogy jól esik. 
– A kihívás kezdete és vége közti időszakban bármikor elkezdheted és befejezheted, a lényeg, hogy időn belül történjen, és mindet írd meg (tehát mondjuk ne hagyd ki a negyedik napot, vagy a tizediket, stb.) 
– Ha megvagy mind a 12 nappal, lezárult számodra a kihívás, hozzászólásban linkeld be a blogodat, és ellenőrzöm! :) Ellenőrzés után megy a plecsni.

Negyedik nap





Ugh, hogy én menyire vártam már ezt a kihívásnapot és a tegnapot!
Dunapart

Néhány hete tudom, hogy az október 22-ét nagy valószínűséggel a buszon és Pest valamelyik pontján fogom tölteni, minimális alvással, rengeteg édességgel és ropival, és jó néhány elvetemült, őrült emberrel.
A városi csoport meghívást kapott az Egy Nap Pesten c. rendezvényre, és - mivel van néhány tag, akik nálunk is táncolnak legalábbis azt hiszem, hogy ez a meghívás oka - velük tartottunk.
A Parlament mögött...
Reggel háromkor keltem, hogy négykor el tudjunk indulni, ami - szép szóval - kegyetlenség volt. Képtelen vagyok úgy aludni, hogy mozgó, instabil valamin vagyok, így konkrétan csak ma, öt után - akkor léptem be a házba - tudtam elaludni. Mondjuk miután átjöttünk a határon, megpróbáltam aludni, de nem sokra mentem.
A határnál a vámosok szeretetét annyira éreztük, amennyire csak lehetett, mivel több mint másfél órát ott ültünk. (Ez visszafele sem történt másképp, csak itt az volt a ráadás, hogy nem engedtek pisilni menni...) Ezzel még nem is lenne baj, de olyan pontosan érkeztünk az első program helyszínéhez, amilyen pontosan csak lehetett, ugyanis bementünk a nézőtérre, és máris leoltották a villanyt, mert kezdődött is.
Az első program a Páva Matiné első felvonása volt, AMI
Az ajándékok innen is, onnan is.
ELKÉPESZTŐEN FANTASZTIKUS VOLT. Olyan embereket láthattam élőben, akikkel talán sosem fogok találkozni többé, és akikre már az első adás óta felnézek. Példának okáért ott volt a Fundák-Kaszai páros, akiket imádok, és akiknek napi szinten nézem az előadásaikat a YT-n. Imádom Lili hangját, a Cigányos előadásukban valami fantasztikusak voltak, de most sem voltak rosszak, sőőőt. 
Elképesztőek voltak a kisebb táncosok is; Patonai Bátor külön kedvencem volt. Őt már az élő adásokban is imádtam, szemtől szembe állni vele és hallgatni őt fantasztikus volt.
Ezután jött az ebéd, ami nem igazán volt a kedvemre, majd jött a Parlament, ami... nagy volt. Biztos jó benne bújócskázni... Kaptam valami fejhallgatót, ami - a lépcsőhöz érve - elnémult, így a fele előadást nem hallottam. Nagyon érdekes volt a nő hangja, a fejhallgatóban pedig pláne, de tetszett - és az előadás is.
A nő volt a vezetőnk.
A keksznek eszmei értéke van, és nem számít, hogy ripityára tört. Brigivel addig gondolkodtunk rajta, ameddig eljutottunk arra a következtetésre, hogy ezt a kekszet a jövendőbelimnek fogom adni, ezzel is jelképezve, hogy mennyire szeretem őt. A szeretetem még abban is ki fog nyilvánulni, hogy elmondom-e neki, hogy ezt a kekszet '16-ban - vagy korábban? - sütötték (?), és jobb lenne nem megenni...
Ekkor már rendesen besötétedett, éhes voltam, és hullafáradt, de az utolsó program még hátravolt. Elmentünk a várba, ahol a kivilágított város még gyönyörűbb volt, mint nappal. Ja, és kaptunk puliszkát, juhtúróval megspékelve. Finom volt. :3

Összességében milyen volt? Még nem tudta teljesen felfogni, de majd szólok, ha sikerült.

A képeket az osztálytársam készítette. ^^ Thanks, Bandi. <3 
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése