TOP 5 Szerda #16 | Tűnj a szemem elől!

... avagy olyan könyvek, amiket egyszer valamilyen okból kifolyólag el akartam olvasni, de aztán letettem róluk, és olyan könyvek/sorozatok, amelyeket elkezdtem, de soha a büdös életben nem fogok folyatni, mert... nem. Egész egyszerűen nem!

1. Stephanie Meyer - Alkonyat

Annyit írok ide, hogy Giger. Szerintem ezzel bőven elmondok mindent. Nem szoktak befolyásolni a ismerőseim véleménye, de nem vagyok akkora mazochista, hogy átéljem azt, amit ő. Lehet, én jobban szenvednék, mint amennyire ő szenvedett a két kötet alatt.








2. J. Kenner - Forró rabság
Első részt végigszenvedtem, köszönöm, nem kell több.









3. Corinna Miller - 7 nap a herceggel

Bővebb értékelést itt olvashattok a történetről: x








4. Becca Fitzpatrick - Csitt-csitt

Ugyancsak Giger, annyi különbséggel, hogy mégis várólistára pakoltam a sorozatot, csak nem tudom, mikor fogom el is olvasni.







5. Claudia Grey - Örökéj

Nos, egy alig 12 éves kislány mondta nekem, hogy ha valaha is el merem olvasni ezt a sorozatot, kitagad a baráti társaságából. Nem olvastam el, és nem is fogom, sőt, nagy ívben kerülöm.



____
Nektek melyek ezek a könyvek?
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése