TOP 5 Szerda #14 | Első félév legjobb olvasmányai

Kicsit el vagyok maradva ezzel is, de megpróbálom behozni magam, mert tetszenek az ehavi témák.

Első félév legjobb olvasmányai

Kifejezetten hangsúlyozni szeretném, hogy ez nem az a lista, amelyikben sorban vannak a könyvek, mert még nem érzem úgy, hogy választani tudok az eddigi olvasmányaim közül. Inkább halogatom, és majd év végén kínozom magam ilyesmivel.

✱ fél perc elteltével ✱

NEM NEM NEM NEM! NEM KÖVETELHETITEK TŐLEM AZT, HOGY VÁLASSZAK EZEK KÖZÜL A GYÖNYÖRŰSÉGEK KÖZÜL. NEM. TEHETITEK. MEG. VELEM.

✱ 2 óra elteltével ✱

ugh.
Jó.
Rendben van.
Döntök.
Vagy mi.

1. Legkedveltebb new adult

Colleen Hoover - Velünk véget ér

Imádtam ezt a könyvet.  Az értékelést ITT olvashatjátok el.

2. Legkedveltebb komoly téma


Anne C. Voorhoever - Liverpool street

Mondhatom azt is, hogy kegyetlenül gyűlöltem ezt a könyvet. Annyira felkavart, hogy szakadt meg érte a szívem. ITT olvashatjátok a molyos értékelést.

3. Legkedveltebb ifjúsági


Leiner Laura - Ég veled

Leiner Laurával kezdtem a szórakoztató irodalom olvasását, és ezt az új történetét olvasva teljesen megváltozott róla a véleményem. Bár a karakterei nem kimondottan fejlődtek, maga a cselekmény érdekes volt, ezért is szeretem ezt a könyvet. ÉRTÉKELÉS

4. legkedveltebb erotikus


Penelope Ward - Jake megadja magát

Szerettem ezt a könyvet. Ha nem is az erotikája miatt, de a cselekménye miatt annál inkább. ÉRTÉKELÉS

most jön az a rész, amikor csalok


Fényes Niki - Feketén, fehéren

Legkedveltebb magyar szerzős erotikus könyv ebben az évben. Imádtam. ÉRTÉKELÉS


Julie James - A hamis partner

Julie könyvei azért IS ragadták meg a figyelmemet, mert romantikus krimiket ír, amikben szerepet kapnak a szexi, bonyolult, halálkomoly rendőrbácsik is. Imádtam. ÉRTÉKELÉS

5. Legkedveltebb magyar szerzős


Robin O'Wrightly - Andrea&Andrea

Amennyit nevettem ezen a regényen, atya úr isten. Imádtam. ÉRTÉKELÉS
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése