Főbűnök Book Tag

Igyekszem bepótolni az elmaradásaimat, ezért úgy döntöttem: ideje már, hogy elkezdjem megírni a Book Tagokat.
Patryk Hardziej is an illustrator and graphic designer based in Gdynia, Poland. Together with Patrycja Podkościelny operate in a graphic tandem and run the ¬ Negation Studio. He handles projects dealing with illustration, branding, logo design, visual communication, editorial graphics and art projects, as well. Patryk as a lover old graphic signs is also the man behind Oldschool Logo and Polish Graphic Signs projects. Follow him on Instagram and Twitter.

1) KapzsiságMelyik a legolcsóbb könyved? Melyik a legdrágább? 
Talán a legutóbb vett romantikus füzet, ami 28 lejbe került. Három történet van benne. Ha a 28-at háromba osztom, akkor megkapom, hogy 9 és egy kicsi, ami... rohadt olcsó... :o
A legdrágább? Talán a SZJG Kalauz, amit a SZJG őrületemben vettem két(?) évvel ezelőtt. 62 lej volt. Elég sok, ahhoz képest, hogy a mostani ára 10 lejjel olcsóbb...



Stunning Digital Illustrations by Fernanda Suarez:
2.) HaragMelyik íróval állsz utálom/szeretem viszonyban? 
Utálom? Egyértelműen J. Kenner. MÉG MINDIG KÉPTELEN VAGYOK FELFOGNI AZT A TÉNYT, HOGY VAN EGY VÁGY TRILÓGIÁJA. Szeretem az egyszerű történeteket, néha nagyon jót tesznek fekete szívemnek és lelkemnek, de az olyan banális volt, hogy nagyon, és a karakterek is utálatosak voltak. Ennek ellenére a másik sorozata fantasztikus. Nem tudom... (A másodikat rég olvastam, fel kell frissítsem.)
Imádom? Jodi. Minden mennyiségben. Az Ez a férfivel teljesen megvett magának, ő a best, a fav, a legjobb. Legalábbis a számomra.


Seven Deadly Sins, A Group Art Exhibition at Rothick Art Haus


3.) Falánkság Melyik könyvet faltad örömmel úja és újra minden megbánás nélkül? 
EZ A FÉRFI TRILÓGIA.
Eddig kétszer, a harmadik nemsokára jön, a negyedikről nem is beszélve.





Choice and Truth: 20 Shocking Pictures Illustrate The Sad Reality Of Everyday Life:
4.) LustaságMelyik az a könyv, amelyiket elhanyagoltad lustaságból kifolyólag? 
Végzet Ereklyéi és Nighstshade. 
Előbbit azért, mert nemigazán köt le, ami... fura, mert molyon 90+ százalékos, és mindenki az univerzumba dicséri.
A másodikat azért, mert... eluntam. Szerelmi háromszög, a főszereplő lánynak nincsenek gondolatai... értitek, na. Majd, ha nem lesz mit olvasnom (hahha), akkor befejezem.


Love the mirror concept ... it was part of a 7 deadly sins shoot ... this is pride



5.) Büszkeség Melyik az a könyv, amiről beszélni szoktál, ha nagyon intellektuális olvasónak akarsz tűnni? 
Sütő István - Anyám könnyű álmot ígér és Méhes György - Szép szerelmek krónikája. Mindkettő magyar, mindkettőt első olvasásra megszerettem. <3





Clovis Trouille was born on 24 October 1889, in La Fère, France. He worked as a restorer and decorator of department store mannequins, but is r...6.) BujaságMely tulajdonságokat találod legvonzóbbnak egy férfi/női karakterben? 
Nő: legyen már tökös. Számomra olyan irreális, hogy egy nő prűd és visszahúzódó. Ő is ember, megvan a saját véleménye, akarata és gondolata, nyilvánítsa már ki, az isten szerelmére.
Férfi: szeretem, ha egy minimális szinten parancsolgató. Úgy értem, ezek a parancsolgatások arról árulkodnak, hogy törődik a szeretett nővel. Azt is szeretem, amikor tudja, mit akar. Nem tétovázik, amit eldönt, azt meg is csinálja.



Punishement of sins : Envy by Gaël Giudicelli


7.) Irigység Mely könyveket szeretnéd a leginkább megkapni ajándékba?
Ez a férfi. Bár karácsonyra meg akarom rendelni, de ha valaki ajándékba adná, annak igazán örülnék. Nem sokan (khm) tudják, hogy imádom ezt a trilógiát, de aki igen, és meg is veszi nekem, azt nagyonnagyon szeretni fogom. <3

Akiket meghívok @Orsi999, @Ashriver, @Noémi
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése