12 napos blogger kihívás - 12. nap

Molyos kihívás
Szabályok:
– Nem baj, ha nem sikerül minden áldott nap posztolni! Csúsztathatod az egészet, vagy pótolhatod egyben, majd meglátod, ahogy jól esik. 
– A kihívás kezdete és vége közti időszakban bármikor elkezdheted és befejezheted, a lényeg, hogy időn belül történjen, és mindet írd meg (tehát mondjuk ne hagyd ki a negyedik napot, vagy a tizediket, stb.) 
– Ha megvagy mind a 12 nappal, lezárult számodra a kihívás, hozzászólásban linkeld be a blogodat, és ellenőrzöm! :) Ellenőrzés után megy a plecsni.

Tizenkettedik nap

A mai napom...
Picit elaludtam, csupán futtában sikerült kivasalni a hajam, mert hát a tegnap is úgy állt, mint valami boglya, és muszáj volt valamit kezdenem vele.
A buszon nem volt hely, álltam, mint a cövek - mondjuk mindig állok a hetes buszon. A tegnapi napom viccesre, jóra, mégis fájdalmasra sikeredett. Bográcsozni voltam az osztályommal, és hát történt egy-két dolog. Az első két órám az osztályfőnökömmel volt - akivel voltunk tegnap -, és mindenki várta a hosszú prédikációt arról, hogy csak mértékkel, meg minden, de aztán bejött, és még nevetett is a dolgon... Elképesztően lazán kezelte az egészet, és ez pozitív csalódás volt a részére.
Aztán gólyapróba a hisztis gólyákkal, akik a bál előtt egy nappal hagynák az egészet a picsába, mert ez fáj nekik, meg az. Aztán Bölcs Diák megbeszélés, aztán ismét próba, aztán irány haza.
Most ezt írom, másfél óra múlva már a művházban leszek, és 1-4 osztályosokat tanítok - némi segítséggel... pontosabban én vagyok a segítség, de a lányokért én felelek - néptáncra, aztán jön a mi tánc óránk... No, igen, izgalmas, tartalmas, hosszú egy napnak nézek elébe.
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése