TOP 5 Szerda #18 | Anya kedvencei

Boldogságos 45. születésnapot, anyu! Szeretlek! 💘

A mai (tegnapi) bejegyzés az ő kedvenc könyveiről szól.

1. Jojo Moyes - Mielőtt megismertelek
Itt ki akartam puhatolni belőle, hogy pontosan miért is tetszett neki, de "bólogat, bólogat, bólogat" Tetszett, mert... hát tetszett. Jaj, Krisztina, tudod, hogy nem tudok beszélni! 

2. Tomor Anita - Helló újra, kedves exem!

Tomor Anita könyvei nekem is tervben vannak, anyu már olvasta az összeset. Nem mondta el, pechemre, hogy miért épp ez a kedvence, de mosolygott, mikor róla beszélt, szóval szerintem nemsokára én is a kezembe veszem ezt a könyvet.

3. Colleen Hoover - Velünk véget ér
Ez a könyv nekem is nagy kedvencem, az ÉRTÉKELÉST a linkre kattintva olvashatjátok.

4. Colleen Hoover - Csúf szerelem
Ezt közben megbeszéltük: Anyu rettenetesen CoHo rajongó, így már értem, hogy rám is miért vannak ekkora hatással az írásai. Meglepetésemre anyuci megelőzött, és ő sokkal hamarabb elolvasta ezt a regényt, mint én... mondjuk a Velünk véget értet is hamarabb olvasta, már nem azért... Ilyenkor eléggé ledöbben a könyvmoly énem, mert nekem azért több a szabadidőm, ő azért mégis többet olvas, mint én. 

5. Az Arab
Míg nekem ez még mindig csak tervben van, addig Anya ezt is magába szívta... Eh, ilyenek az anyák. Mindenesetre azt megemlíteném, hogy ez a rész kimondottan nem tetszett neki, főleg azért nem, mert a főszereplő nagyon elítélte a női nemet. Viszont a kíváncsisága jobban hajtotta őt, és tovább olvasta a sorozatot. Azóta elolvasta az Arab lánya mindhárom részét és az Arab fiát is, ami egyet jelenthet: Krisztinának hamar el kell olvasnia ezt a sorozatot... is.

+1 Julianne Donaldson - Edenbrooke

Ezt a könyvet két évvel ezelőtt én is elolvastam, de anyu csak mostanában kapott rá ismét a történelmi romantikusokra, így erre is. Nemcsak ez tetszett neki, hanem a Blackmoore is, és a Havishami ördögfiókák az ő szívét is elrabolták.

Apropó: egy könyvet keresünk. Történelmi romantikus. Szerepe van a nyolc éjszakának. A férfi gazdag, megkörnyékezi a szegényebb csajt, össze is melegednek, itt jön képbe a nyolc éjszaka, de a férfit elrabolják(?), évekig nem tér vissza, és mikor mégis hazamegy, akkor ott találja a nőt, egy gyerekkel, ami az övé... Valakinek rémlik a könyv? Anyu kétszer is olvasta, de már régen, talán a tavaly, és semmi más részletre nem emlékszik ezen kívül. Nekem a Hét év vágyakozás jutott az eszembe, de sok részletben eltér tőle... Valaki? Bárki?

Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése