EASTER book tag

 Jaj, nem is tudom, mit kéne mondanom. Az utóbbi időben nagyon elhanyagoltam az oldalt, az olvasásról nem is beszélve. Teljesen kimerít az utolsó két sulis hónap, mindenki csak stresszel, arról nem is beszélve, hogy a magánéletem is teljesen romokban hever. Igyekszem utolérni magam ebben a két hét szünetben, de nem ígérek túl sokat. :)
Köszönöm szépen @K_A_Hikarinak, hogy kihívott. Az ő és Ashley válaszát itt olvashatjátok.
Kellemes Húsvétot kívánok mindenkinek, sok-sok locsolót meg pirostojást. ❤


Nyuszik - Egy könyv, amiből lehetne több is, azaz örülnél, ha lenne folytatása

B. N. Toler - Lélekvesztők

Nem csak azért, mert odáig meg vissza vagyok érte, és bánom, hogy két nap alatt magamba szippantottam az egészet, hanem azért is, mert a végével egyáltalán nem vagyok megbékélve. Annyira... nem is tudom... visszataszító, olyan ámerikái, ami nekem egyáltalán nem jön be.

Tojás - Egy könyv, ami meglepett

Vivien Holloway - Mesterkulcs

Nem túlzottan olvastam magyar szerzők tollából, és egy kicsit féltem ettől a sorozattól. Bármennyire is gyönyörűek a borítók, valami miatt mégis... félve kezdtem neki. Nem vagyok hozzászokva a disztópiához... csakis ez lehetett a baj, mert olyan kellemeset csalódtam, mint még soha, és annyira meglepődtem, hogy ez nekem tetszik, hogy azt abban a pillanatban fel sem tudtam fogni.


Vadászat - Egy könyv, amit nehéz volt megkaparintanod

Marion Lennox - Karácsony a kastélyban
Tudom, hogy romantikus füzet, tudom, hogy rövid... de én tettem fel molyra néhány hónappal ezelőtt, és csal februárban sikerült elolvasnom... :)

Bárányok - Egy gyerekkönyv, amit mai napig élvezel

Hm... Nem hiszem, hogy sok gyerekkönyvet olvastam volna anno, de a Mary Poppinst imádtam, és tervezem újraolvasni... tervezem.
Tavasz - Egy könyvborító, ami a tavaszra emlékeztet
Sarah Addison Allen - A barackfa titka
Abszolút kedvenc! ❤






Feltámadó a halálból - Egy könyv, egy elhunyt írótól

Jane Austen - Büszkeség és balítélet
Ez volt az idei első - és hátha nem az utolsó - szépirodalmi/klasszikus könyvem, és nem voltam vele maradéktalanul megelégedve.


Kosarak - Egy könyv, ami jelenleg a kívánságlistádon szerepel

Erre most muszáj válaszolni?
Tulajdonképpen inkább olyan könyveket vásárolok, amelyeket már olvastam, és biztos, hogy még minimum egyszer el fogom olvansi. A barackfa titka és a Lélekvesztők jelenleg az első helyen állnak, de a Lélektelent is elviselném a polcomon.


Cukorka - Egy könyv, ami édes

Tess Oliver - A bend in the road

24 oldal, de olyan jól esett tegnap a lelkemnek, hogy azt el nem mondhatom. Imádtam.


@Peetagey, @Giger, mit szóltok, megbírkóztok vele?
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése