Gena Showalter - Atlantisz

Heart of the Dragon (Gena Showalter's Atlantis Series <a class="pintag searchlink" data-query="%231" data-type="hashtag" href="/search/?q=%231&rs=hashtag" title="#1 search Pinterest">#1</a>)
olyan szép ez a borító <3

Első mondat
- Érzed, fiam? Érzed, ahogy beborít a Köd?


Ééés, igen! Gena ismét megcsinálta! Már Az alvilág uraival megvett magának kilóra, ezzel a sorozattal pedig még inkább elérte, hogy imádjam. Szeretem a világot, amit alkot, a karaktereit, mert sosem tökéletesek - leginkább a nők -, de a főszereplő férfiak mindig gyönyörűnek látják őket. Valamiért ez a magamfajta lányban reményt kelt, és ettől varázsszerűnek tűnnek az ilyen történetek. Már csak ezért is megéri elolvasni, legalábbis nekem.




Amikor a címre fény derül

Hm, hát, azt hiszem, ez egyértelmű, de azt hiszem, szólnék néhány szót. Molyon olvastam az értékeléseket, és észrevettem, hogy pár olvasónak egyáltalán nem tetszett ez az atlantiszi szál, néhány részt irreálisnak tartott. Pedig elég kevés ilyen történetről hallottam - bár meglehet, hogy csak nekem szűk a látóköröm. Mindenesetre számomra ez teljes mértékben új volt és nagyon bejött. Már el is kezdtem a második részt. ❤


A karakterekről
Grace
Tulajdonképpen itt azt szeretném kiemelni, amit az első részben is említettem. Kicsit már elegem volt a tökéletesnek tűnő karakterekből, akik úgy testalkatilag, mint jellemileg kifogástalanok... Szerintem értitek, mire gondolok. Egy ideig még oké, de néhány könyv után... nem, már elég volt. Grace pedig remekül kárpótolt mindenért. Nem volt megelégedve magával, egy kicsit kerekebb volt az átlagnál - bár mostanában mi számít átlagnak? Ez egy jó vitatéma lehetne... -, ezért néha kényelmetlenül érezte magát a bőrében, de általában mosolygott és minden dolog mellé pozitívan állt. Emiatt volt számomra szimpatikus, és elképesztően cuki. Bár a szendeszűz szereppel nem teljesen voltam megelégedve - még mindig elcsépelt dolognak tartom, sok erotikus könyvben megfordult már ez az elem... -, ettől függetlenül viszont nagyon jól állt neki ez a szerep, valahogy kiegészítette őt.

Darius
Na, egeen.
Egy állatian jó pasiról van szó, hölgyeim. Szó szerint. Ugyan eléggé jó a képzelőerőm, mégis úgy érzem, nem teljesen tudom elképzelni őt sárkányként. De erősen próbálkozom. Nem tudom, ha a további részekben fog-e szerepelni, de ha igen, akkor remélem, sikerülni fog.
Dariust nem tudtam annyira megkedvelni, mint amennyire szerettem volna. Valamiért nem éreztem azt nála, hogy valamiért másabb, jobb lenne, mint a többi urban fantasy+erotika könyv férfi szereplői. De azért igyekezett lázba hozni, tetszett a kissé ősember stílusa, nagyon vadítóan állt neki.

A történetről - spoileres - 

Adott egy teljesen új, ismeretlen világ a számomra, így nincs hogy ne szeressem. Voltak benne gyengébb pontok, amikor egy picit eluntam magam, és - szégyenszemre - átugrottam a dolgokat. Ezzel szemben viszont a vége annyira eseménydúsra és izgalmasra sikeredett, hogy bántam, hogy ilyen hamar befejeztem.
Eléggé furcsának találtam, hogy Gena ennyire elhúzta a dolgokat a két főszereplő között, az elmúlt négy elolvasott könyve után nem ezt vártam tőle. Viszont így volt jó, legalábbis ami a kapcsolatukat illeti. Ha hamarabb egymásnak estek volna, talán nem végződnek úgy a dolgok, ahogy végződtek.
Az Alex-Teira páros tetszett még ebben a könyvben, egy egész színfolt volt a fekete vásznon.
Egyszeri olvasmánynak tökéletesen megfelelt, bár nem hiszem, hogy később még a kezembe fogom venni. A folytatásra viszont baromi kíváncsi vagyok, ezért is kezdtem bele a második részbe. Meglássuk-meglássuk! ❤
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése