5 sorozat, amit be szeretnék fejezni 2019 első felében

Annak ellenére, hogy már 2018-ban sem sikerült annyit olvasnom, mint 2017-ben, nem keseredtem el teljesen. Ugyan július közepéig nem is merek arról álmodni, hogy meghaladom az ötven könyvet, pedig volt rá eset, hogy addigra már a hetven is megvolt, viszont reményeim és terveim szerint minden hónapban elolvasok legalább négyet, nehogy a végére elfelejtsek olvasni... 

A napokban eldöntöttem, hogy ha törik, ha szakad, de én bizony befejezem a megkezdett sorozataimat. Nos, azt hiszem, ez a mondat minden könyvmoly szájából elhangzott legalább egyszer egy nap, én viszont nagyon rá szeretnék állni az ügyre, és ha nem is sikerül teljesen kivégeznem az összes sorozatomat, legalább a felével haladni szeretnék egy kicsit.

Összegyűjtöttem nektek azt a néhány sorozatot, amit beterveztem az érettségi előtti időszakba.

1. Árnyvadász világ

wow, I loved the first episode of season 2 of Shadowhunters and I think the show had a lot of improvement!Bármennyire is nem vagyok megelégedve a Végzet ereklyéi sorozattal, nem akarom, hogy lezáratlan maradjon a fejemben, és már amúgy is csak az utolsó részt kell elolvassam, amit még az év első negyedében szeretnék a kezembe venni. Ezen kívül még a Bane Krónikákból van egy részem elmaradva, és aztán jöhetnek az Árnyvadászos novellák is, amit végül a Gonosz fortélyok első két részével zárok.
Ezzel ellentétben amúgy - és ezt baromi sokszor hangoztatom - a Pokoli szerkezeteket imádom, és azokat mindenképp egyszer a polcomon szeretném tudni, hogy egyszer újraolvashassam őket, mert azok egész egyszerűen lenyűgözőek voltak.

2. Vámpírakadémia - román kiadás

Vampire Academy Gang by andiree.deviantart.com on @deviantARTReményeim szerint még idén befejezem ezt a sorozatot, és nem csak azért, mert elsősorban szükséges lenne végre ráállnom a román nyelvre, hanem azért is, mert érdekel, mi lesz a történet vége. Mindenesetre próbálom minél hamarabb a kezembe venni Dimitrit a negyedik részt, mert akkor megkapom a kellő löketet ahhoz, hogy folytassam a történetet.




3. Cathy Arrow - Boszorkányok


Magyar szerző által írt rövidke boszorkányos novellák. Az első részre még tisztán emlékszem, és az nagyon tetszett, bár a rövidsége miatt nem volt nagyon esélyem belemélyedni a történetbe, mert amint elkezdtem élvezni, máris vége lett. Azóta persze már megjelent a következő három rész is, és egy másik novella az írónőtől, amit, reményeim szerint, még a napokban el fogok olvasni.


4. Laurelin Paige - Fixed sorozat

The Fixed Trilogy by Laurelin PaigeAz első két részéig jutottam csak, de a moly szerint a harmadik részen, és a kiegészítő Hudson könyvön kívül még megjelent újabb kettő. Remélem, ezeket sikerül még idén elolvasnom, mert ha az emlékeim nem csalnak, akkor a második rész egy csöppet lezáratlan maradt az olvasó számára. Alayna személyisége mondjuk a második kötetben kezdett kiakasztani, ez viszont még nem elegendő indok, hogy ne folytassam a történetet.



5. Sherrilyn Kenyon - Sötét vadászok

Acheron Dark Hunter Promotion & GiveawayEzt a sorozatot sokszor az egekig meg vissza magasztalom molyon is, és privát beszélgetésben is. Egyszerűen annyira levett a lábamról a fő szál, hogy nagyon sokszor nem tudom megállni, hogy ne olvassak el egy-egy részletet molyon, vagy hogy ne vegyem a kezembe a sorozat következő kötetét. Három rész vár még olvasatlanul, amiket remélem, a téli hónapokban sikerül elolvasnom, de ha nem, az sem baj, nem tolom annyira messze, hogy véletlenül 2020-ra görbüljön az olvasásom dátuma.
Ezeken kívül viszont van egy rakásnyi olyan sorozat, amiknek csak az első része jelent meg tavaly, vagy azelőtt, és a folytatásokra még várnom kell. Ezeket tervezem még idénre:

A keményebb napokra, amikor annyira le van fáradva a fejem, hogy muszáj egy kicsit kikapcsoljam néhány egyszerű, nem komplikált történetekkel, amelyek annyira romantikusak, és annyira a felhők fölé repítenek, hogy megfeledkezek a rám váró nehézségekről.

1. Teresa Medeiros - Egy botrányos éjszaka / történelmi romantikus
2. Colleen Hoover + Tarryn Fisher - Soha, de soha 3. /romantikus, dráma(?)
3. Julianne Donaldson - Edenbrooke örököse /kiegészítő novella, történelmi romantikus
4. K. A. Tucker - Egyetlen kis hazugság /romantikus, lélektani/ az első részt imádtam
5. Julie James - Az a gyanúm, szerelem /romantikus, erotikus, krimi
6. Lauren Blakely - Mister O /romantikus, erotikus, picit klisés, de szórakoztató
7. Leiner Laura - Maradj velem /ifjúsági, romantikus
8. Kristen Ashley - A nyomozó /romantikus, erotikus, krimi

És a picit komolyabb könyvek, sorozatok, amikkel eddig nehezen haladtam, de idén szeretnék végre pontot tenni a végükre:

Rick Riordan - Az Olimposz hősei 3, 4, 5
Annie Kaufman - Megan Spooner - Meggyötört világ (Lehullott csillagok 2.)
Gail Carriger - Napernyő Protektorátus 2, 3, 4
Julie Kagawa - Vaslovag (Vastündérek 4.)

1. Marissa Meyer - Scarlet /fantasy, sci-fi
2-3 J. Goldenlane - Napnak fénye-ciklus 2,3 /fantasy
4. Michelle Hodkin - Mara Dyer változása /fantasy, enyhén thriller(?)
5. Jennifer L. Armentrout - Komor elemek 2. /romantikus fantasy
6. Jessica Park - Celeste bolondulásig /romantikus, lélektani
7. Jodi Ellen Malpas - Ez vagyok /ez a sorozat a halálom, nem értem, miért nem olvastam még ezt a részt
8. Kendall Kulper - A mágikus tolvaj /halloween-es fantasy, az első része nem ragadott meg annyira, viszont annyira lezáratlan a cselekmény, hogy nagyon merem remélni, hogy még idén elolvashatom ezt a könyvet is

1,2,3 - Darynda Jones - Charley Davidson /humoros, fantasy
Anno csak az első részét olvastam, és már nem emlékszem rá teljesen, így csak az újraolvasás után fogok belekezdeni a sorozat többi részébe.
4,5 - Anne Bishop - Vörös betűkkel /disztópia, fantasy
Ugyancsak az első részét olvastam, nem rémlenek a részletek, így ha elkezdem, mindkét részt ledarálom majd.
6. Vivien Holloway - Forgandó szerencse /steampunk - csak ezt a részét nem olvastam még a sorozatnak
7,8 Maggie Stiefvater - Mercy Falls farkasai 3,4 /vérfarkasos fantasy

Nem biztos, hogy jól jártam én azzal, hogy felsoroltam magamnak ezeket a könyveket, mert majd év végén megint sírni fog a szám, mert a felét sem fogom elolvasni, mindenesetre optimista vagyok ezügyben. Hátha.

Nektek is van ilyen listátok?
Mit fogadtatok meg idén olvasással valahova?
Share:

1 megjegyzés:

  1. Tinting Steel Tinting Iron-Tinted Stainless Steel Tinted
    Thick Tinting titanium gravel bike Steel Tinting Steel Tinting Iron-Tinted Stainless Steel Tinting microtouch titanium trim as seen on tv Iron-Tinted Stainless Steel Tinting Iron-Tinted titanium wood stoves Steel Tinting Iron-Tinting tube supplier Iron-Tinting titanium shaver Iron-Tinting Iron-Tinting

    VálaszTörlés