#Miniértékelés 2.

... avagy összefoglalók azokról a könyvekről, amelyekre nem szántam külön blogposztot. Igyekszem heti rendszerességgel hozni ilyen bejegyzéseket, mert néha úgy érzem, hogy ez a blog csak úgy áll, létezik a semmiben, nincs rajta semmi mozgás, olyan, mintha csak kéthavonta adnék magamról életjelet, pedig szinte folyamatosan olvasok valamit, csak egyszerűen nem minden könyv okoz olyan maradandó élményt, ami miatt többet filózhatnék rajta, mint fél óra.


2017. 09. 10. - 2017. 09. 17.

Cookie O'Gorman - Kamuzások, kavarások


Ismét egy LOL-könyv, viszonylag rövid időn belül. Rájuk kaptam, na. Kellemes kikapcsolódást nyújtott, szinte faltam a sorokat. Az írónő stílusa kellemes volt, a fordítással sincs semmi bajom, ami meglepő, mert ilyen könyveknél vagy az egyikkel, vagy a másikkal baj van. A molyon a pontlevonást a karakterek miatt történt. Marha és Hooker engem totálisan kikészített. Sally csak 18 volt, könyörgöm, nem 32, nem ketyegett a biológiai órája, hogy most egetrengetően szüksége legyen egy férfira. Oké, értem én, másképp nem lehetett volna ez a történet, tudom-tudom, most én vagyok a gonosz manó, amiért megszólaltam, de engem akkor is idegesített az, amit ez a két nőszemély leművelt a háttérben. A másik ok, ami miatt leesett egy fél csillag, az Becks volt. Ő a macsó, a suli királya, és mégis milyen nyámnyila volt egyes helyzetekben. Ez volt még pöppet fura. Ezen kívül viszont csak jó dolgot tudok mondani erről a könyvről, örülök, hogy Hanna megvette, és hogy elolvashattam.❤

Laurell K. Hamilton - Bűnös vágyak
Anita Blake, a vámpírvadász 1.

Fogalmam sincs, mit mondjak erről a könyvről. Sok reményt fűztem hozzá, tekintve, hogy nem csak egy részből áll, hogy nem kicsi a rajongótábora, és hogy a követett emberkéimnek is többé-kevésbé tetszett. Ö, nekem nem annyira. Anita karaktere ellentmondásos, egyszer ilyen volt, másszor olyan. Én is szoktam így viselkedni, de ez azért mégiscsak egy hatalmas sorozat kezdő kötete...
Néhány esemény és mellékkarakter sem volt tiszta, de azt mondták, a tizedik kötet után már jó lesz. Hm. Hm... 
A tőmondatok kikészítettek. Néha már automatikusan úgy olvastam, hogy kiegészítettem fejben ilyen szavakkal, úgy legalább olvasmányosabb lett a szöveg.
Share:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése